TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gracze pomagają bezdomnym zwierzakom

Trwa akcja „Daj bezdomniakowi donejta” organizowana przez inSTREAMLY i Karmimy Psiaki. Widzowie streamów, przekazując fundacji popularne na Twitchu donejty, wspierają czworonogi ze schronisk.
O autorze
1 min czytania 2020-02-18

Zamiast tradycyjnych reklam nadawanych w trakcie transmisji, na ekranie pojawiają się komunikaty zachęcające do pomagania bezdomnym zwierzakom na stronie www.karmimypsiaki.pl/dajnonejta

Akcja wykorzystuje popularną w środowisku formułę „donejtów”, czyli darowizn przekazywanych przez widzów na rzecz gracza. Podczas akcji „Daj bezdomniakowi donejta” organizatorzy będą zachęcać, by w ten sposób pomagać także bezdomnym psiakom i kociakom. 

Inicjatywę wsparło wielu znanych polskich streamerów, m.in. Kubon, Pago, Taiovsky czy Demonzz. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za cały mechanizm kampanii oraz kreatywną jej stronę odpowiada zespół inSTREAMLY – twórcy autorskiego narzędzia, które pozwala umieszczać reklamy bezpośrednio w transmisji na żywo. Kreacje nawiązują do świata gier i streamów, a dzięki technologii inSTREAMLY pojawiają się automatycznie, zależnie od transmitowanej gry. Na potrzeby kampanii powstały kreacje dedykowane pod LoL-a, Fortnite’a oraz 2 generyczne, wyświetlane przy reszcie popularnych na Twitchu tytułów. Za realizację koncepcji kreatywnej odpowiada Fundacja Sarigato.

Darowizny przekazane przez widzów trafią do schronisk objętych opieką akcji Karmimy Psiaki, która od niemal 9 lat wspiera schroniska w całej Polsce. Do tej pory przekazała ponad 55 ton karmy i znalazła domy dla 849 zwierzaków. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się