Jakub Kiraga dołączył do Grandes Kochonos Digital jako PR Manager we wrześniu. Wcześniej związany był z branżą PR, pracując w agencjach Hill+Knowlton Strategies, Partner of Promotion oraz MSLGROUP. W swojej dotychczasowej pracy realizował projekty m.in. dla takich marek jak Grupa Żywiec, Max Premium Burgers, Coca-Cola, Carrefour, Tiger oraz Volvo.
Na nowo utworzonym stanowisku Kiraga będzie zajmował się PR oraz komunikacją zewnętrzną agencji, angażowany będzie również w proces kreatywny i przetargi wspólnie z działem kreacji GKD.
Zobacz również
Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii komunikacji online, obsługi kanałów social media, projektowania stron www, tworzenia i produkcji contentu wideo, influencer marketingu oraz tworzenia wielokanałowych realizacji online.
Do marek obsługiwanych przez agencję należą m.in. Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]