Grayling ogłasza nowe osoby w globalnym kierownictwie oraz inicjatywy w zakresie jeszcze ściślejszej współpracy między biurami

Ben Petter awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego Grayling na Europę, Nathan Kemp został mianowany global head of creative and planning, a Kat McGettigan objęła stanowisko global head of growth.
O autorze
2 min czytania 2021-04-06

Ben Petter, wcześniej head of Central & Eastern Europe, awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego Grayling na Europę. Ponieważ Grayling posiada rozbudowaną sieć 26 biur w Europie, niezwykle ważne jest, aby nowo utworzony globalny zespół kierowniczy posiadał dobre rozeznanie na rynkach europejskich. Ben pracuje w Grayling od ponad dziesięciu lat i mieszka w Pradze.

Nathan Kemp, wcześniej head of ignite, zespołu odpowiedzialnego za planowanie i podejście kreatywne, został powołany na stanowisko global head of creative and planning w Grayling.

W nowej roli stanie na czele rozrastającego się globalnego zespołu strategów oraz specjalistów od rozwiązań kreatywnych, którzy skupią się na tworzeniu kampanii na światowym poziomie. Nathan dołączył do Grayling w 2018 roku, a wcześniej stał na czele zespołu usług kreatywnych w M&C Saatchi PR.

Kat McGettigan obejmie nowo utworzone stanowisko global head of growth w Grayling. Wcześniej Kat pracowała jako head of Grayling Manchester oraz head of consumer w Grayling i M&C Saatchi PR. Na nowym stanowisku Kat będzie odpowiadała za pozyskiwanie międzynarodowych klientów oraz rozwijała współpracę z globalnymi klientami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach wprowadzanych zmian Grayling podejmuje szeroko zakrojone inicjatywy w zakresie kultury organizacyjnej. Mają one na celu zacieśnianie współpracy pomiędzy biurami i pracownikami Grayling na świecie a także jeszcze skuteczniejszą wymianę wiedzy i dobrych praktyk pomiędzy rynkami.

Wśród pięciu kluczowych programów Grayling znajdują się:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Globalne inicjatywy wspierające dobrostan wszystkich pracowników, zapewniające im bezpłatny dostęp do szkoleń z zakresu dbania o dobre samopoczucie, jak również możliwość porozmawiania z osobami udzielającymi wsparcia w tym zakresie;
  • Globalne szkolenia umożliwiające pracownikom Grayling dostęp do ponad 100 programów rozwojowych, których częścią są wystąpienia inspirujących mówców promujące kreatywność, integrację i porozumienie międzykulturowe;
  • Stworzenie globalnej sieci ponad 75 czempionów kreatywności, która łączy pracowników biur Grayling i umożliwia dzielenie się inspiracjami z całego świata;
  • Utworzenie w biurze w Wielkiej Brytanii specjalnej grupy UK Diversity & Inclusion Taskforce- Advantage for All, wspierającej integrację międzykulturową i różnorodność. Grupa troszczy się o to, aby każdy głos w Grayling był reprezentowany, a jej działalność jest obecnie rozszerzana na cały świat;
  • Inauguracja globalnego podcastu Grayling, w którym co tydzień gościć będą pracownicy z różnych biur agencji. Przyczyni się on do zacieśnienia więzi miedzy pracownikami Grayling z różnych części świata.

– Utworzenie na poziomie centralnym zespołu złożonego z kadry kierowniczej, który skupi się na realizowaniu naszych globalnych ambicji, umożliwia nam zacieśnianie relacji między naszymi zespołami, jeszcze lepsze poznanie sposobów naszej pracy oraz wzbogacenie kultury naszej agencji, z korzyścią dla klientów Grayling. Bardzo się cieszę widząc Nathana, Bena i Kat w ich nowych rolach, ponieważ wnoszą oni ogromne doświadczenie i mają duże ambicje pozyskiwania większej liczby globalnych klientów, dalszego rozwijania naszej działalności, a także współtworzenia międzynarodowej kultury Grayling. W ciągu ostatniego roku moim nadrzędnym celem było zapewnienie dobrostanu naszym pracownikom na całym świecie. Będziemy dalej inwestować w zapewnianie naszym zespołom wsparcia poprzez programy szkoleniowe i dbałość o dobre samopoczucie pracowników, jednocześnie tworząc nam wszystkim warunki, w których możemy się uczyć i dzielić wiedzą, bez względu na to, gdzie na świecie się znajdujemy – podsumowała Sarah Scholefield, prezes Grayling.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się