Z kolei Bartosz Sroka będzie pracował dla klientów z branży energetycznej i finansowej – zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak i kryzysowej.
– Jest nam niezmiernie miło powitać w naszym zespole Magdę i Bartka. Jestem przekonana, że ich seniorskie doświadczenie pozwoli nam jeszcze skuteczniej rozwijać nasze kompetencje nie tylko w zakresie finansów, relacji inwestorskich oraz energetyki, ale również komunikacji kryzysowej, która z roku na rok nabiera dla nas coraz większego znaczenia i stanowi coraz większą część naszych przychodów. Na wymagającym rynku, z jakim mamy obecnie do czynienia, umiejętnie i starannie zaplanowana komunikacja kryzysowa odgrywa bowiem szczególną rolę – w przypadku zaistnienia ewentualnego kryzysu pozwala firmom nie tylko ocalić ich wizerunek w oczach klientów, ale również uchronić je przed negatywnymi skutkami biznesowymi, które nierzadko stanowią o jej dalszym „być albo nie być” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.
Zobacz również
Magdalena Frańczak z branżą PR związana jest od ponad 10 lat. Do Grayling trafiła z Agencji Rozwoju Przemysłu, gdzie pełniła funkcję Wicedyrektora Departamentu Marketingu. Wcześniej przez ponad 2 lata pracowała jako Manager ds. marketingu i PR w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. Zanim przeszła do branży ubezpieczeń, przez 5 lat pracowała w agencji Partner of Promotion, gdzie obsługiwała m.in. takich klientów jak: Union Investment TFI, PARP, Samsung, Polbank EFG, Citi Handlowy – Fundacja Kronenberga, Avon Operations Polska i Heinz.
Z kolei Bartosz Sroka przeszedł do Grayling z agencji NBS Communications, gdzie ostatnio zajmował stanowisko Managera. Przez ponad 6 lat prowadził projekty z obszaru finansów, w tym również relacji inwestorskich i ofert publicznych akcji (IPO). Bartosz ma również doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi i komunikacji korporacyjnej dla firm z sektorów nieruchomości, energetyki oraz przemysłu. Do jego klientów należeli m.in. Tauron Polska Energia, PKP Cargo, Multimedia Polska, Goodman i Ronson Development.
Grayling to wiodąca, globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Posiada ponad 40 biur zlokalizowanych w 33 krajach w Europie, Ameryce Północnej, na Środkowym Wschodzie oraz w rejonie Azji i Pacyfiku. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w różnego rodzaju konkursach branżowych. Tylko w ostatnim roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, „Najlepszej Agencji Komunikacji Biznesowej” w konkursie Eastern European Business Elite Awards, a prowadzona przez agencję kampania na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB) została uznana najlepszym projektem w kategorii „Marketing Konsumencki” w ramach prestiżowego PR Report Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Grayling Poland to trzecia największa agencja PR w Polsce – wg rankingu fee income opracowanego na zlecenie Związku Firm Public Relations (ZFPR). Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak Public Affairs, employer branding, PR w sektorach publicznym, finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing