W dobie pandemii każda propozycja odpowiadająca potrzebom i oczekiwaniom gości gastronomii jest rozwiązaniem pokonującym bariery i przyczyniającym się do zadowolenia klientów. Z taką inicjatywą jako jedna z pierwszych na rynku wychodzi właśnie sieć kawiarni Green Caffè Nero, w których można skorzystać z usługi „Zamów i odbierz”. Funkcja wbudowana jest w aplikację lojalnościową Green Caffè Nero, w której można nie tylko zbierać pieczątki na kawę czy korzystać ze specjalnych promocji dla użytkowników, ale także zamawiać produkty z oferty Green Caffè Nero. Nowa funkcjonalność dostępna jest już w większości kawiarni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
„Zamów i odbierz” to funkcja znana klientom w naszym kraju z wielu miejsc, choć przede wszystkim w odniesieniu do zakupów produktów nieżywnościowych. Green Caffè Nero to lider tego rozwiązania w sektorze gastronomicznym, a jednocześnie jedna z pierwszych tak dużych sieci kawiarni, która wprowadza usługę na rynek.
Zobacz również
– Będąc na mieście, w samochodzie, czy nawet siedząc w naszym lokalu możemy włączyć aplikację, wybrać konkretną lokalizację naszej kawiarni, następnie przejść do menu, wybrać produkty na które mamy ochotę, złożyć zamówienie i opłacić je podpiętą do aplikacji kartą płatniczą. Po chwili w aplikacji pojawi się informacja, że zamówienie jest w trakcie realizacji, a następnie że jest gotowe do odbioru. Warunkiem możliwości korzystania z tego udogodnienia jest oczywiście zainstalowanie naszej aplikacji na urządzeniu mobilnym – opisuje działanie usługi „Zamówi i odbierz” Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.
Każde zamówienie na kawę premiowane będzie wirtualnymi pieczątkami – ziarenkami w aplikacji lojalnościowej Green Caffè Nero. Na początek i zachętę Green Caffè Nero przygotowało szereg promocji, w tym m.in. promocję „przybij5”, w ramach której za zamówienie złożone przez aplikację z użyciem kodu „przybij5” na kartę lojalnościową trafi aż 5 ziarenek. Aplikację Green Caffè Nero z funkcjonalnością „zamów i odbierz” można pobrać ze sklepów App Store oraz Google Play.
– Nasza nowa usługa to kolejne ułatwienie dla klientów. Jesteśmy jedną z pierwszych sieci kawiarni, która oferuje taką usługę. Już teraz wszyscy, który dysponują aplikacją Green Caffè Nero w swoim smartfonie mogą bez czekania i kolejek zamawiać ulubione kawy, przekąski i ciasta. Bezdotykowa płatność i szybki odbiór to kolejne atuty naszej oferty – dodał Adam Ringer.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Usługa „zamów i odbierz” dostępna jest już w kawiarniach Green Caffè Nero na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing