Według badań organizacji, średnio co minutę do oceanów na całym świecie trafia duża ciężarówka plastiku, a koncern produkuje ok.110 mld plastikowych butelek rocznie. W spocie widzimy miłośników gazowanego napoju, a w scenach migają nam sterty plastikowych butelek. Na końcu jednak pojawia się ciężarówka, ale czy taka sama jak w reklamie brandu?
Spot zrealizowany we współpracy z agencją Weekend.
Zobacz również
PS
Jakiś czas temu Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, na jednej z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney. Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemi, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności i przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Święta tuż, tuż, więc coraz więcej marek ujawnia swoje spoty. W większości czujemy magię i unoszący się zapach piernika. Jeśli chcecie zobaczyć reklamy największych marek, wejdźcie → tutaj.