Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Grejpfrutowe orzeźwienie Okocimia

Okocim wprowadza na rynek nowy wariant smakowy piwa Radler - grejpfrut z limonką. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, za której kreację odpowiada agencja Brasil.
O autorze
0 min czytania 2014-07-02

Spot promujący nowy wariant smakowy piwa emitowany jest w ogólnopolskich kanałach tematycznych od 1 lipca. W ramach kampanii wspierany jest wariant Okocim Radler z limonką i nowość w portfolio marki – Okocim Radler grejpfrut z limonką.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował Film Delikatesy. Kampanii towarzyszą działania online na profilu marki na Facebooku.

Oba warianty Okocim Radler są dostępne w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 litra oraz w czteropakach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj