GREY Group Poland wygrało przetarg na obsługę mBanku

Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca br. przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.
O autorze
0 min czytania 2019-06-27

GREY Group Poland kontynuuje tym samym 6-letnią współpracę z mBankiem, który jest ikoną mobilności i czwartym bankiem uniwersalnym w Polsce pod względem aktywów według stanu na koniec marca 2019 r.

– Bardzo się cieszymy, że najnowocześniejszy bank w Polsce postrzega GREY jako długoterminowego partnera, z którym będzie kontynuować współpracę. Wierzę, że – choć to niełatwe zadanie – przyniesie ona jeszcze większe efekty niż dotychczas – powiedział Jakub Korolczuk, creative chairman Grey Group Poland.

W wyniku przetargu GREY będzie jedną z dwóch agencji full-service pracujących dla marki mBank.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj