Tegoroczne lato dało mocno w kość narodowi szwedzkiemu. Wysokie temperatury i brak deszczu wywołały masową falę pożarów w całym kraju. W związku z tym rząd postanowił wprowadzić zakaz grillowania w 18 z 21 hrabstw w Szwecji.
W odpowiedzi na to Burger King wyszedł z inicjatywą, dzięki której Szwedzi mieliby dostęp do grillowanych potraw, gdyby zakaz został wznowiony w przyszłym roku. Projekt „Grillsurance” umożliwia klientom otrzymywanie darmowych grillowanych burgerów. Po dokonaniu zakupu Whoopera, którego cena została nieznacznie podniesiona, Szwedzi mogą zarejestrować swój kod ubezpieczeniowy na stronie kampanii. Kod ten gwarantuje im otrzymywanie bezpłatnego burgera, jeżeli zakaz grillowania będzie wznowiony. Cały dochód z kampanii trafia do Związku Szwedzkich Ochotniczych Straży Pożarnych, zaś Burger King obiecuje podwoić finalną kwotę zebraną od klientów w ramach akcji.
Zobacz również
– Jak większość Szwedów, Burger King uwielbia grillować i nie zamyka swoich restauracji ze względu na pogodę. Jeżeli zakaz grillowania będzie obowiązywać w przyszłym roku, chcemy, by klienci przychodzili do nas po darmowe burgery. Niezależnie też od statusu grillowego w Szwecji, mamy nadzieję, że wiele osób zaangażuje się w akcję, chociażby po to, by wspomóc Szwedzką Ochotniczą Straż Pożarną – mówi Iwo Zakowski, CEO Burger King Sweden.
„Grillsurance” został wprowadzony 31 sierpnia do wszystkich 135 restauracji Burger Kinga w Szwecji i potrwa do 11 września.
Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing