Dimedic.pl to przychodnia telemedyczna, która powstała by pomóc Pacjentom i wesprzeć system opieki zdrowotnej w Polsce podczas rozwijającej się epidemii koronawirusa (Sars-CoV-2). Przychodnia Dimedic.pl będzie działać 7 dni w tygodniu przez całą dobę.
– Projekt łączy nowoczesną technologię z wiedzą i empatią lekarzy. Wywiad medyczny online w Dimedic.pl odbywa się podobnie jak w tradycyjnym gabinecie lekarskim, tylko wygodniej, a w obecnej sytuacji także bezpieczniej – bez wychodzenia z domu, dlatego jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie w obecnej sytuacji – mówi Jola Mazurek, business director Change Serviceplan/Serviceplan Health.
Zobacz również
– Stworzyliśmy Dimedic.pl, żeby pomagać. To nasz najważniejszy cel. Chcemy pomóc jak najszybciej pokonać koronawirusa i głęboko wierzę, że jedynym sposobem jest przejście do działania. Stąd pomysł na naszą przychodnię, który wdrażany był w niewiarygodnie tempie. Dzięki Group One, która wsparła nas kompleksowo, była możliwa natychmiastowa komunikacja projektu i co najważniejsze, dotarcie do Pacjentów w całej Polsce – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska, orezes Dimedic Polska.
Spółki Group One wspierają dimedic.pl w działaniach kampanijnych, prowadzonych w internecie oraz social mediach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell