Agnieszka zarządza zespołem PR pod nieobecność Emilii Klepackiej, brand reputation director Group One, która aktualnie jest na urlopie macierzyńskim. Jednym z jej głównych celów jest rozwój oferty i zespołu PR Labcon, do którego w kwietniu 2020 roku dołączyła Joanna Kulig na stanowisko senior PR specialist. To kolejny krok, by umocnić wizję Labcon jako agencji oferującej holistyczną komunikację marek w oparciu o łączenie kompetencji zespołów kreacji, social media i influencer marketingu.
Do tej pory w portfolio zespołu PR agencji Labcon znalazły się już takie marki jak: Land Rover (British Automotive), BOŚ Bank, UPC, Maczfit, Przyjazne Państwo, Hevipoint i Nervomix (Adamed), Marsjanki (Walmark) czy Beko. Do stałych klientów należą m.in. Jusee Cosmetics czy Oeparol (Adamed). W związku z rozwojem portfolio klientów, w najbliższym czasie planowane są kolejne zatrudnienia.
Zobacz również
Agnieszka prowadzi również zespół PR korporacyjnego Group One, w którym wraz z Luizą Nowak, która w lutym 2021 r. awansowała na stanowisko Corporate PR Specialist, odpowiadają za budowanie silnej pozycji agencji w branży oraz rozwijanie obszaru employer brandingu w Grupie.
Z branżą mediową Agnieszka związana jest już kilkanaście lat. Doświadczenie w PR zdobywała w Grayling Poland, gdzie obsługiwała takie firmy jak Sony, Wrigley, Mars, PayPal i Tetra Pak. Po przejściu na stanowisko PR Consultant w Big Picture opiekowała się klientami w ramach działu lifestyle oraz korporacyjnego m.in. Allegro, Mondelēz International, Mondelez Polska, Carlsberg Polska, Sprite, Qarson, L’Oreal Paris & L’Oréal Professionnel, Fundacja Rak’n’Roll. Karierę rozpoczynała w Ringier Axel Springer, a także w domu produkcyjnym Rochstar, gdzie była odpowiedzialna za komunikację programów telewizyjnych firmy w stacjach TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Prywatnie jest współtwórczynią kobiecego projektu Festiwal Kręgi, którego druga edycja odbędzie się w maju 2021 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce