Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

GroupM oficjalnie staje się WPP Media

GroupM oficjalnie staje się WPP Media
WPP zmienia nazwę swojej globalnej firmy mediowej z GroupM na WPP Media.
O autorze
0 min czytania 2025-05-29

Marki takie jak Mindshare, Wavemaker oraz EssenceMediacom będą nadal działać w ramach sieci, oferując klientom dedykowane zespoły, jednocześnie korzystając ze wspólnych zasobów, technologii i wsparcia.

WPP Media zarządza inwestycjami w media o wartości ponad 60 miliardów dolarów rocznie i współpracuje z ponad 75% największych światowych reklamodawców w ponad 80 krajach.

– Zmiana na WPP Media jest kontynuacją naszej strategii upraszczania i integrowania oferty dla klientów. Podczas gdy GroupM powstało w czasach, gdy kluczowa była skala mediów, WPP Media odzwierciedla siłę sztucznej inteligencji, danych i technologii oraz prostsze, bardziej zintegrowane rozwiązania – powiedział Mark Read, CEO WPP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj