Grow Now jest pierwszą agencją, która może się pochwalić tego typu partnerstwem i warunkami. Oprócz lepszej prezentacji oferty, klienci Grow będą mogli liczyć na realizację działań marketingowych wspieranych przez Empik, które pozwolą na lepszą promocję marek i będą wspomagać ich widoczność na Empik Marketplace.
– Rozpoczęcie współpracy z Grow Now było dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwijania naszej platformy. Wierzymy, że doświadczenie Grow Now w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek w świecie zakupów online pozwoli nam poszerzyć ofertę Empik Marketplace dla milionów naszych Klientów – mówi Mirek Drab, dyrektor Empik Marketplace.
Zobacz również
– Dla naszych klientów obecność na Empik.com to szansa na dotarcie z ofertą do milionów użytkowników, W samym 4Q ubiegłego roku platformę Empiku odwiedziło 12,3 mln klientów, co oznacza, że prawie co trzeci Polak chociaż raz pojawił się na Empik.com.
Platforma notuje bardzo wysoki poziom zadowolenia wyrażany w NPS. Wynosi on 70%, co plasuje Empik.com w najwyższym pułapie rynkowym pod kątem oceny i zaufania odbiorców. Polacy ufają tej marce, przez co śmielej podejmują decyzje zakupowe. Empik.com to idealny marketplace do skalowania biznesu nad Wisłą. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy, będziemy mogli zapewnić im jeszcze lepszy start na tej platformie – komentuje współpracę marek Przemysław Brejwo, head of marketplace w Grow Now
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]