Jej zadaniem jest wykorzystywanie wiedzy Grupy z zakresu analityki danych i zachowań konsumentów w celu budowania angażującej komunikacji marek.
Choć Scoop (ang. ‘gorący temat’) debiutuje jako marka, jego zespół tworzą osoby z olbrzymim doświadczeniem. Trzon spółki stanowią Michał Łubisz (Dyrektor Generalny Support Media), Agata Krynicka (Dyrektor Zarządzająca ds. Content Marketingu) i Paweł Bujak (Dyrektor Operacyjny). Wspierają ich: zespół wywodzący się z LeadBullet – prekursora rozwiązań content marketingowych w Polsce, specjalizująca się we współpracy z influencerami ekipa z Szeri Szeri, a także doświadczeni w projektach prasowych eksperci z Support Media. Dzięki temu Scoop jako jedyna agencja na rynku oferuje działania content marketingowe w bardzo szerokim rozumieniu – obejmujące również współpracę z influencerami, kompleksowe strategie SEO oraz wykorzystanie prasy specjalistycznej. Wiedza zespołu wspierana jest kompetencjami pozostałych spółek Grupy AdNext, a także wykorzystywanymi przez nie unikalną technologią i możliwością analityki danych.
Zobacz również
— Scoop będzie dysponował ogromną ilością danych na temat zwyczajów i zainteresowań konsumentów. NextClick – narzędzie, którego spółka jest właścicielem – jest nie tylko widgetem rekomendacji treści. Pozwala na weryfikację zachowań konsumentów i daje olbrzymie możliwości dystrybucji content marketingu. Zbierane wzorce zachowań pozwalają tworzyć profile odbiorców, co bardzo ułatwia dotarcie do nich z właściwą treścią. Dodatkowo dzięki współpracy z pozostałymi spółkami Grupy AdNext w zakresie analityki danych i narzędzi dystrybucji nowa marka może rekomendować klientom treści i kanały komunikacji, które są dla ich odbiorców najbardziej wartościowe i wiarygodne — tłumaczy Rafał Oracz, CEO Grupy AdNext ompetencje Scoop wpisują się w aktualny trend rozwoju działań content marketingowych. Według raportu przygotowanego przez Content Marketing Institute we współpracy z Lionbridge aż 70% badanych marketerów uważa, że w 2016 roku największym priorytetem będzie dla nich kreowanie angażującego contentu, a dodatkowo 67% z nich jako dodatkowe wyzwanie wskazuje oszacowanie, jaki rodzaj treści w najbardziej efektywny sposób zwiększy przychody firm.
— Dzięki angażującemu contentowi przywrócimy konsumentom przyjemność w komunikacji z marką. Dostosowanie treści do ich potrzeb i cyklu zakupowego wesprze naszych Klientów, pomagając managerom zwiększyć wyniki finansowe — dodaje Oracz.
Grupa AdNext specjalizuje się w realizacji kampanii mających na celu optymalizację zysków na każdym poziomie ścieżki zakupowej. W jej skład wchodzą spółki specjalizujące się w performance marketingu (Optimise), strategiach mediowych (Mastermind Media), marketing automation (Media Team Interactive) i gamifikacji (Gamfi).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing