Grupa BLIX wzmacnia zespół. Jakub Sobczak nowym Marketing & Growth Directorem

Jakub Sobczak dołączył do zespołu Grupy BLIX. Objął funkcję Marketing & Growth Directora, biorąc odpowiedzialność za strategię marketingową i dalsze skalowanie bazy użytkowników produktów należących do spółki.
O autorze
1 min czytania 2023-10-18

Fot. Informacja prasowa Spółki UCE Group/Jakub Sobczak

W ocenie Zarządu Grupy BLIX, Sobczak łączy kompetencje brand marketingowe ze znajomością działań performatywnych. Ma zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, potrzebne do wprowadzenia organizacji na wyższy poziom marketingu. Wesprze ją w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu.

Jakub Sobczak, nowy Marketing&Growth Director w Grupie BLIX, zajmuje się marketingiem konsumenckim od ponad 13 lat. Pracował dla uznanych firm w trzech sektorach, tj. FMCG (Danone, PepsiCo), OTC (GlaxoSmithKline) oraz Tech (Glovo). Marki zarządzane przez Sobczaka osiągały rekordowe udziały rynkowe, a realizowane przez niego kampanie doceniane były nominacjami do Effie czy nagród KTR. Jak sam podkreśla, swoją ekspertyzą dzieli się jako konsultant szybko rozwijających się organizacji. I właśnie w ten sposób nawiązał relację z Grupą BLIX.

Dzięki tak bogatemu doświadczeniu zawodowemu, Jakub łączy kompetencje brand marketingowe ze znajomością działań performatywnych. Ma zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, potrzebne do wprowadzenia Grupy BLIX na wyższy poziom marketingowej doskonałości. Będzie wspierał nas w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu – mówi Jakub Jeziorny, COO i członek Zarządu, odpowiedzialny za wzrost i zarządzanie produktem w całej Grupie.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarząd Grupy BLIX zidentyfikował w strategii wzrostu swoich aplikacji obszary wymagające specyficznej kombinacji kompetencji marketingowych. – Dostrzegliśmy ścieżkę prowadzącą do zwielokrotnienia zasięgu BLIX-a. Przed nowym Marketing & Growth Directorem postawiliśmy zadanie rozwinięcia i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu. Dążymy do rozszerzenia naszej kompozycji marketingowej i znacznego zwiększenia inwestycji w marketing BLIX-a – podkreśla Jakub Jeziorny.

Celem spółki jest jej rozbudowa jako czempiona i najważniejszej marki wspierającej konsumentów w codziennych decyzjach zakupowych. – Grupa BLIX to z jednej strony bardzo jakościowe produkty, które przynoszą realną wartość użytkownikom, a z drugiej – świetnie prowadzony biznes z utalentowanym zespołem oraz otwartą na wiedzę i innowacje kulturą organizacyjną. Praca w takim otoczeniu to czysta przyjemność, choć ambicje są ogromne, a wyzwania – niełatwe – komentuje Jakub Sobczak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako Marketing&Growth Director ma odpowiadać za strategię marketingową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Do celów postawionych przed nim przez spółkę należy przede wszystkim kontynuacja dynamicznego skalowania bazy użytkowników produktów należących do spółki, m.in. poprzez zbudowanie działań brandowych i skuteczne połączenie ich z performance marketingiem. Grupę BLIX obserwowałem już od dłuższego czasu i jestem pod dużym wrażeniem jej rozwoju w ostatnich latach. Cieszę się, że będę miał szansę dołożyć swoją cegiełkę do skalowania tego biznesu. Produkty spółki mają przed sobą jeszcze ogromny potencjał, który zamierzamy wspólnie realizować – podsumowuje Jakub Sobczak.