Polska Grupa eSky zamierza wesprzeć brytyjską markę turystyczną w dalszym rozwoju i wykorzystać jej doświadczenie do umocnienia swojej pozycji w Wielkiej Brytanii oraz Europie Zachodniej. Kroki te utorują eSky drogę do wejścia w czołówkę firm w Europie sprzedających pakiety dynamiczne lot plus hotel.
– Synergia niemal dwustuletniego dziedzictwa marki Thomas Cook z technologią i rozumieniem potrzeb współczesnych konsumentów w eSky pozwoli umocnić naszą pozycję na zachodzie Europy, a także zwiększy elastyczność naszej oferty. Dzięki przejęciu wejdziemy w czołówkę firm sprzedających pakiety dynamiczne w Wielkiej Brytanii, co będzie doskonałą promocją polskiego biznesu na arenie międzynarodowej – mówi Łukasz Habaj, prezes zarządu Grupy eSky.
Zobacz również
Decyzja o akwizycji wynika ze strategii Grupy eSky – w ostatnich latach firma dużo inwestowała w rozwój pakietów dynamicznych City Break i Wakacje. Są one alternatywą dla oferty tradycyjnych touroperatorów, a w rozumieniu przepisów prawa stanowią wycieczkę zorganizowaną, która objęta jest ochroną TFG. Dzięki temu produktowi spółka przeprowadzi transformację z platformy głównie lotniczej w VTO (ang. Virtual Travel Orchestrator).
Umowa między Grupą eSky a funduszem Fosun Tourism Group dotyczy przejęcia marki Thomas Cook z wyjątkiem jej działalności w Chinach. Kwota transakcji nie została ujawniona, a finalizacja transakcji uzależniona jest od spełnienia warunków brytyjskiego Civil Aviation Authority.
Zdjęcie główne: mat. pras.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing