Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS

Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
Grupa H&M rozpoczęła w USA pilotażowy program, w ramach którego zaawansowane technologicznie rozwiązania zapewnią klientom sklepów COS większą wygodę zakupów.
O autorze
1 min czytania 2022-06-02

Jak podkreśla H&M, całe doświadczenie handlu detalicznego szybko się zmienia, co przekłada się na rosnące oczekiwania konsumentów. Gigant odzieżowy postanowił zatem wprowadzić do swoich sklepów nowe rozwiązania, dzięki którym klienci będą mogli skorzystać z szybszych transakcji, ulepszonych opcji płatności, dostaw i zwrotu. Nowe technologie dostarczą także spersonalizowane zalecenia dotyczące stylizacji.

W jednym ze sklepów COS w Beverly Hills marka uruchomia inteligentne lustra, które rozpoznają produkty wnoszone do przymierzalni. Po zidentyfikowaniu przedmiotu, jego rozmiaru i koloru, lustro przedstawia klientowi wskazówki i spersonalizowane porady dotyczące stylizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inny rodzaj luster w sklepie umożliwia kupującym skorzystanie z wirtualnej przymierzalni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po pomyślnych testach nowych usług w Kalifornii, Grupa H&M zamierza wprowadzić innowacje w większej liczbie sklepów COS w USA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Przez cały 2022 r. będziemy testować nowe, bezproblemowe i spersonalizowane zakupy – od przymierzalni po kasę. Ta inicjatywa jest naturalnym kolejnym krokiem w długiej historii innowacji H&M Group, w której wykorzystujemy technologię do odkrywania nowych sposobów cieszenia się modą – mówi Alan Boehme, dyrektor ds. technologii, H&M Group.

PS
H&M połączyło siły z IKEA, aby stworzyć Atelier100 – salon z produktami, które wpisują się trend zrównoważonego i lokalnego handlu.

fot. hmgroup.com