TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa iCEA i UAM rusza z nowym projektem stażowym dla studentów

Ruszyły zapisy do VI edycji programu Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge” na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Grupa iCEA, która wraca na wydział z serią warsztatów marketingowych, prowadzonych przez ekspertów z branży.
O autorze
2 min czytania 2022-03-04

O programie

Projekt stażowy Brains Attack przygotowano z myślą o studentach WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Warsztaty tematycznie rozpoczną się w 11 marca i potrwają do 27 maja. Zajęcia mają na celu stworzenie przez uczestników kompleksowej strategii SXO (Search Experience Optimization) dla wybranego sklepu internetowego. Czym dokładnie jest SXO? Zgodnie z założeniami koncepcji jest to połączenie dwóch obszarów: SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience), na podstawie treści i rozwiązań, które stawiają przede wszystkim na wygodę użytkownika i użyteczność, a nie na optymalizację pod algorytmy.

Zmagania z zadaniami praktycznymi, zakończą się konkursem. Studenci, którzy zgłoszą się na warsztaty, podejmą rywalizację pod okiem ekspertów z Grupa iCEA, wykonując w 2-3 osobowych zespołach zadania z obszaru szeroko pojętego marketingu internetowego. Nagrodą w konkursie są płatne staże w poznańskiej agencji SEO – Grupa iCEA. Ponadto zwycięzcy konkursu otrzymają dyplom „Finalisty VI Edycji Barins Attack SXO Challenge”.

Udało się! Po dwóch latach przerwy wracamy z szóstą odsłoną projektu stażowego Brains Attack. W programie od samego początku łączyliśmy wiedzę z rywalizacją, dobrą zabawą i rozwojem osobistym. Cieszymy się więc, że nowe otwarcie oznacza też współpracę z nowym partnerem – komentuje Jakub Jakubowski, Adiunkt na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, kierownik studiów podyplomowych DIGITAL MARKETING. Połączenie sił będzie skutkowało dużą dawką wiedzy i umiejętności zapewnionych przez nowy element całego programu, a więc warsztaty. Możemy po raz kolejny udowodnić, że biznes i nauka mogą wzajemnie się uzupełniać i wspierać młodych ludzi w rozwoju ich kariery – dodaje Jakub Jakubowski.

Kreatywność, edukacja, rozwój zawodowy

Udział w projekcie Brains Attack to świetna okazja dla studentów do wykorzystania w działaniu zdobytej na zajęciach wiedzy, to także idealne warunki do eksploracji interesujących obszarów zawodowych i poznania nowych narzędzi pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W Grupa iCEA cenimy kreatywność i świeże spojrzenie, dlatego z satysfakcją angażujemy się w projekty edukacyjne. Bardzo się cieszę, że wracamy do współpracy ze studentami WNPiD po krótkiej przerwie i jednocześnie przyczyniamy się do powstania nowej kadry specjalistów. Staż pod okiem naszych ekspertów z obszaru SEO oraz digital marketingu to pierwszy poważny krok w karierze zawodowej i dowód na to, że połączenie biznesu i edukacji może przynieść świetne efekty dla obydwu stron – mówi Jacek Dziura, członek zarządu, CMO w Grupa iCEA.

Edukacja pod okiem specjalistów

Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni specjalnie powołana Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w osobie: mgr Macieja Świstonia, prof. Aleksandry Kaniewskiej-Sęba, dr Krzysztofa Dudy oraz przedstawiciele Grupa iCEA, wśród których znaleźli się: Jacek Dziura – chief marketing officer, Anna Witkowska – SEO specialist i Michał Ziach – head of polish executive department. Zapisy potrwają do 9 marca 2022 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Finał projektu

Zmagania konkursowe, w ramach projektu Brains Attack, zakończą się w czerwcu konferencją finałową, otwartą dla marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Pięć drużyn, z najwyższymi ocenami z warsztatów, przejdzie do finału, w którym przedstawią opracowane strategie SXO w formie krótkiej prezentacji przed uczestnikami wydarzenia. Efekty pracy finalistów oceniać będzie komisja złożona z przedstawicieli WNPiD i ekspertów z Grupa iCEA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się