Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Grupa InPost oficjalnym partnerem 111. edycji Tour de France 

Grupa InPost oficjalnym partnerem 111. edycji Tour de France 
W sobotę 29 czerwca rusza 111. edycja największego kolarskiego wyścigu świata – Tour de France. Tegoroczna „Wielka Pętla”, będzie miała szczególny polski akcent. Oprócz polskich zawodników rywalizujących w wyścigu, oficjalnym partnerem wydarzenia została Grupa InPost.
O autorze
2 min czytania 2024-06-28

W tym roku po raz pierwszy gospodarzem Grand Départ będą Włochy. Zawody rozpoczną się we Florencji i finiszować będą w malowniczej Nicei. 

– Za każdym razem napawa mnie bardzo mocną dumą, jeżeli widzę na trasie Tour de France polskich kibiców czy polskie media, a w tym roku jeszcze bardziej będę dumny z tego powodu, że Grupa InPost jest partnerem wyścigu. Polska przyjeżdża na Tour de France i próbujemy tam pokazać siebie, jakie mamy wartości, co reprezentujemy i co potrafimy. Mnie daje to dużo pewności siebie, dużo dumy. Cieszę się, że polska marka InPost będzie tam i będzie chciała zaznaczyć swoją obecność – mówi Michał Kwiatkowski, polski kolarz, który ma w swoim dorobku dwa etapowe zwycięstwa w Wielkiej Pętli, w 2020 i 2023 roku

Dla Grupy InPost, Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. We Francji i krajach Beneluksu InPost działa pod marką Mondial Relay, będącą jednym z liderów w zakresie dostaw OOH (out-of-home) na tych rynkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tym roku po raz pierwszy jesteśmy jako Grupa InPost oficjalnym partnerem tego kultowego wyścigu kolarskiego, który jest także największym corocznym wydarzeniem sportowym na świecie. Partnerstwo Grupy InPost z Tour de France jest wyrazem naszego biznesowego podejścia do obecności na kolejnych europejskich rynkach. Francja, obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch, jest jednym z kluczowych rynków dla Grupy InPost. Nasza obecność na TdF pomoże zwiększyć świadomość francuskich oraz włoskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat najlepszych w swojej klasie rozwiązań w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje wartości takie jak ekologiczny transport, pasja do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które realizujemy każdego dnia – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost

Przy okazji Tour de France InPost będzie realizował kompleksową kampanię aktywacyjną w Polsce. W ramach oficjalnej współpracy z najpopularniejszą aplikacją sportową na świecie, Strava, marka organizuje niezwykłe wyzwanie dla miłośników jazdy na rowerze – Tour de InPost. Będzie ono rozdzielone na dwie grupy – dla zaawansowanych kolarzy, którzy będą musieli w określonym terminie, między 1 a 21 lipca, przejechać na rowerze minimum dziewięć razy po pięćdziesiąt kilometrów oraz dla mniej zaangażowanych miłośników jeżdżenia, którzy w tym samym czasie będą musieli dziewięciokrotnie pokonać trasę minimum dziesięciu kilometrów. W ten sposób InPost chce zachęcić Polaków do uprawiania kolarstwa, a przede wszystkim do ruchu i zdrowego trybu życia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Zależy nam, by marka InPost była kojarzona z najlepszymi aktywacjami marketingowym w świecie sportu. Dlatego nie tylko będziemy podejmować działania związane z budowaniem świadomości naszego sponsoringu Tour de France i docieraniem do fanów kolarstwa, ale również chcemy, by InPost pełnił ważną rolę społeczną. Naszymi działaniami chcemy zachęcić Polaków do uprawiania sportu i wyjścia na rower, niezależnie od poziomu zaawansowania i aktualnej formy. Dlatego zachęcam wszystkich do udziału we wspólnej zabawie Tour de InPost – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost Group.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Grupa InPost, której branding będzie obecny na ostatnich pięćdziesięciu kilometrach każdego etapu Tour de France, przygotowuje specjalną strefę dla kibiców podczas Grand Départ we Florencji oraz przed metą w Nicei. Już dwa dni przed startem wyścigu będzie można wziąć udział w wielu atrakcjach przy strefie InPost w pobliżu startu Wielkiej Pętli. Jedną z nich będzie element rywalizacji kolarskiej. Jej celem nie jest tylko zwycięstwo, uczestnicy wirtualnie ścigać się będą trasą tegorocznego Tour de France, a każde dziesięć przejechanych przez nich kilometrów na rowerze stacjonarnym równać się będzie jednemu zasadzonemu przez markę drzewu. Fani kolarstwa będą też mogli napisać wiadomość do swoich ulubionych kolarzy, a Grupa InPost dostarczy paczki z nimi do odpowiednich adresatów.