Grupa J. Walter Thompson stworzyła komunikację oraz wyprodukowała materiały reklamowe do kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI, czyli ubezpieczenie wartości fakturowej pojazdu w przypadku zakupu samochodu w leasingu.
Przygotowane materiały POS, czyli plansze produktowe dla sprzedawców w salonach, plakaty do salonów, zawieszki na lusterka, wobblery oraz standy trafiły do 235 salonów samochodowych w Polsce. Cała kampania została wzmocniona komunikacją w kanale digital, gdzie powstały landingi produktowe dla marek samochodowych objętych kampanią.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania wystartowała 15 lipca 2016.