Grupa J. Walter Thompson dla Volkswagen Financial Services

Grupa J. Walter Thompson opracowała koncepcję kreatywną kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI oferowane za pośrednictwem Volkswagen Financial Services dla marek samochodowych: ŠKODA, Volkswagen Osobowe, Volkswagen Użytkowe oraz Audi.
O autorze
0 min czytania 2016-08-02

Grupa J. Walter Thompson stworzyła komunikację oraz wyprodukowała materiały reklamowe do kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI, czyli ubezpieczenie wartości fakturowej pojazdu w przypadku zakupu samochodu w leasingu. 

Przygotowane materiały POS, czyli plansze produktowe dla sprzedawców w salonach, plakaty do salonów, zawieszki na lusterka, wobblery oraz standy trafiły do 235 salonów samochodowych w Polsce. Cała kampania została wzmocniona komunikacją w kanale digital, gdzie powstały landingi produktowe dla marek samochodowych objętych kampanią. 

Kampania wystartowała 15 lipca 2016.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj