KWANKO odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo oraz identyfikację wizualną. Strona internetowa Grupy https://pl.kwanko.com , przeszła przez szereg zmian, mających na celu przede wszystkim przypomnienie i potwierdzenie wartości KWANKO, jakimi są: pasja, innowacja i performance. Nowe efekty wizualne i narzędzia wspierające komunikację, to kwintesencja nowoczesnej i dynamicznej firmy.
Przede wszystkim rozwój
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wprowadzeniu nowej wersji strony towarzyszy również zmiana loga, które teraz jest zdecydowanie bardziej czytelne, uniwersalne, ale przede wszystkim nawiązuje do działalności Grupy. Nowe logo jest proste, ale i pełne dynamiki, co symbolizuje zjednoczoną i silną firmę w pełnej ewolucji. W delikatny sposób podkreśla cechy brandu KWANKO: spójność, doskonalenie i rozwój ludzi oraz technologii.
„Postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek, aby zakomunikować, że KWANKO wciąż się rozwija i konsekwentnie wprowadza zmiany. Bardzo szybka ewolucja grupy i jej rozwój międzynarodowy w 17 krajach zdecydował o tym, że chcieliśmy podkreślić nasze wartości oraz odróżnić się od innych graczy na rynku, umieszczając człowieka i technologie w centrum naszej strategii rozwoju” – komentuje Michał Sołtys, Regional Director CEE Grupy KWANKO.
Nowoczesność i profesjonalizm
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Misja KWANKO polega na budowaniu wzajemnych relacji między reklamodawcami, którzy pragną dotrzeć do nowych klientów, a wydawcami, których celem jest monetyzowanie swojej powierzchni reklamowej. KWANKO specjalizuje się w performance marketingu i dociera do użytkowników poprzez reklamę internetową, mobilną oraz emailing RTB. Nowa identyfikacja Grupy tylko utwierdza w przekonaniu o tym, że jest to firma nowoczesna w duchu start-upu, która łączy profesjonalizm oraz wysoką jakość usług z rozwiniętą technologią i wyróżnia się na tle innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing