Nagrody przyznawane są na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych w swojej branży, otrzymują tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
Świadomość pacjentów co do własnego zdrowia rośnie bardzo szybko. Oczekują bliskiego terminu wizyty, lepszej jakości usług i wygody. W LUX MED wiemy, jak ważne jest indywidualne podejście do problemu z jakim zgłasza się do nas pacjent, bo odpowiednio wyrażone zaangażowanie buduje lojalność względem marki. Opracowaliśmy Mapę Podróży Pacjenta, zbieramy opinie za pośrednictwem narzędzi takich jak Medalia i wprowadziliśmy strukturę organizacyjną z wydzieloną jednostką Pionu Doświadczeń Pacjenta. To wszystko, i wiele innych, przekłada się na efekty, wyrażone w rosnących rok do roku wskaźnikach satysfakcji z oferowanych przez nas usług. Dziękuję za to mojemu zespołowi LUX MED – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED.
Zobacz również
Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 27 maja w Business Centre Club. Nagrodę w imieniu Grupy LUX MED odebrały Iwona Radko-Jarosińska, Dyrektorka Pionu Doświadczeń Pacjenta oraz Aneta Skibińska, Dyrektorka Departamentu Standaryzacji i Jakości Obsługi.
Mam zaszczyt odebrać nagrodę dla wszystkich pracowników LUX MED, którzy każdego dnia pomagają i opiekują się naszymi pacjentami. Dziękujemy naszym klientom i pacjentom za każde ciepłe słowo i uznanie dla naszej pracy. To zobowiązuje nas do ciągłego dalszego doskonaleni – powiedziała Iwona Radko, podczas gali Gwiazd Jakości Obsługi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]