Nowa nazwa koresponduje ze zmianami, jakie w agencji trwają od dłuższego czasu. Jest elementem nowej strategii, w której większe znaczenie mają nowe formy doświadczania marki i relacji, eventy ściśle łączą się z digitalem, a zadania agencji znacznie wykraczają poza tradycyjną rolę agencji eventowej.
Agencja specjalizuje się w komunikacji live dla innowacyjnych marek. Realizuje wydarzenia, projekty brand experience, ekspozycje interaktywne i live dla digitalu. Pracuje między innymi dla Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna Group, Medicover, Digital Dragons.
Zobacz również
– Uznaliśmy, że po 20 latach brand nie mówi dość dobrze o tym, jacy dzisiaj jesteśmy my sami, jacy są ludzie i projekty, które realizujemy. GRUPA MANTA to długa i dobra historia, ale potrzebujemy nowej, która pomoże wprowadzić wydarzenia naszych klientów w nowe realia i będzie impulsem dla zmiany. Teraz łatwiej nam będzie mówić o tym, czym staje się nowoczesna komunikacja live – mówi Szymon Pasaj, wspólnik i dyrektor produkcji.
– Dziś live to znacznie więcej niż wydarzenia. I może znacznie więcej niż kiedyś. Doświadczanie na żywo przenika się w realu i digitalu. W ten sposób angażuje najsilniejsze, prawdziwe emocje i tworzy największe zasięgi. Nie ma nic mocniejszego, jeśli chcemy wspierać markę lub relacje. Uważamy, że to początek nowej ery live. Więc wchodzimy w nią jako Live Age – dodaje Dominik Górka, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji.
Zmiana nazwy nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi agencji, która pod nową nazwą rozwija także wszystkie dotychczasowe projekty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing