PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska ogłosiły rozszerzenie swojego działu Content Partnership, przyjmując globalnie rozpoznawalną nazwę agencji DRUM. Ruch ten jest wynikiem ciągłego wzrostu w obszarze, w którym marki, poprzez nieszablonowe rozwiązania, szukają bardziej znaczących sposobów rozwijania więzi z konsumentami.
DRUM Polska jest dziesiątą agencją rodziny DRUM na świecie. DRUM to wielokrotnie nagradzana agencja Omnicom Media Group zajmująca się realizacjami branded content, lokowaniami produktu, współpracą z influencerami, rozrywką, wydarzeniami, produkcją oraz partnerstwami, które pomagają ambitnym markom tworzyć wartościowe treści i własne znaki kulturowe.
Zobacz również
Na czele nowej struktury staną Katarzyna Ryndziewicz oraz Patrycja Duda.
W rezultacie DRUM jest jedną z najczęściej nagradzanych i odnoszących sukcesy agencji contentowych w branży, która w ciągu ostatnich sześciu lat trzykrotnie otrzymała nagrodę Content Agency of the Year, wielokrotnie Cannes Lions – w tym dwie nagrody w kategorii Entertainment & Entertainment for Music w 2021 roku, a w 2022 roku po raz pierwszy międzynarodową nagrodę Emmy dla najlepszego filmu dokumentalnego.
– Jestem szczególnie dumna z nowej szansy otwierającej się przez zespołem Content Partnership, gdyż wyrósł on w ramach struktur PHD – agencji, która poszukując innowacji w komunikacji z konsumentem, od lat stawiała na rozwój tego obszaru łącząc kompetencje kreatywne i mediowe. Jestem pewna, że zespół, pod przewodnictwem Katarzyny Ryndziewicz, liczący już obecnie jedenaście osób, pod nowym szyldem DRUM, będzie dalej z sukcesami realizował współpracę zarówno ze stałymi klientami PHD, klientami grupy Media Direction, jak też projektowo z klientami spoza struktur agencyjnych – powiedziała Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Marki nigdy nie musiały pracować ciężej, aby budować znaczące relacje z konsumentami w kontekście szybkich zmian kulturowych i konkurencji o uwagę odbiorców. Jako światowy lider w dziedzinie contentu i współpracy partnerskich, DRUM jest doskonale przygotowana, aby pomóc markom w poruszaniu się po tych zmianach – umożliwiając im opowiadanie autentycznych historii produktów poprzez tworzenie atrakcyjnych treści. Cieszę się, że wraz z uruchomieniem DRUM w Polsce, naszego dziesiątego oddziału, będziemy mogli rozszerzyć globalne możliwości w zakresie tworzenia i produkcji treści dla klientów na tym rynku, jednocześnie opierając się na szybkim rozwoju i sukcesie w tym obszarze lokalnego zespołu Content Partnership w grupie Media Direction. Wierzę, że zespół , po połączeniu z globalnymi strukturami DRUM stworzy jeszcze bardziej efektywne rozwiązania– powiedział Luke Southern, global CEO, DRUM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing