Time For Friends zakończyło bardzo intensywny sezon letni. Przedstawiciele marek grupy byli obecni na wszystkich najważniejszych letnich wydarzeniach. Zrealizowali też kampanie m.in. dla marek Durex, ASUS czy Samsung, a także 2 duże selfbrandingowe akcje, w ramach których wynajęte samoloty wypisały na niebie manifest MAKE FRIENDS NOT WAR w Berlinie podczas Rave The Planet (Love Parade) oraz #kupiekarnet przy okazji Open’er Festival w Gdyni.
Od początku roku bileteria Biletomat.pl należąca do Time For Friends sprzedała ponad pół miliona biletów na wydarzenia w całym kraju, a w trakcie kilku wakacyjnych tygodni obsłużyła wydarzenia na ponad 200 tysięcy uczestników.
Zobacz również
– Co przyniesie jesień? Masę wydarzeń, koncertów oraz premier muzycznych i lifestylowych. Aby móc realizować projekty o coraz większej skali i odpowiednio przygotować się na nowe plany i wyzwania, poszerzamy swoje kompetencje w działach marketingu, kreacji, sprzedaży oraz w redakcjach. Wzmacniamy nowymi kompetencjami prężnie działający do tej pory zespół – mówi Konrad Kubaczewski, CEO Grupy Mediowej Time For Friends.
Na przestrzeni ostatnich miesięcy zespół liderski Time For Friends powiększył się o doświadczonych i sprawdzonych ekspertów:
Paweł Aniołkowski objął funkcję head of operations całej grupy i będzie odpowiedzialny za działania operacyjne z liderami obszarów, nie tylko na poziomie pomysłów i realizacji, ale przede wszystkim egzekucji. Wspiera też zarząd w negocjacjach z klientami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Damian Siemień to nowy head of creative. Do tej pory pracował jako copywriter m.in. dla agencji GREY i albo/albo oraz stworzył markę osobistą jako „Bolesław Chromry”, z którą związany jest do dzisiaj. W grupie mediowej odpowie za kompleksowe działania kreatywne dla klientów komercyjnych oraz na potrzeby wewnętrzne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Magda Fornal objęła stanowisko head of sales i zarządza działem sprzedaży B2B. Magda jest ekspertką w dziedzinie działań content marketingowych, video oraz social mediowych. Do tej pory opiekowała się portalem Noizz.pl na stanowisku new business manager. W Time for Friends odpowie za nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych. Jej praca zaowocowała m.in. współpracami z markami Durex, ASUS i Samsung.
Joanna Szpendowska objęła rolę team leader w zespole Biletomat.pl. Joanna z branżą muzyczną związana jest od dziecka. Przeszła przez wszystkie szczeble organizacji wydarzeń muzycznych, żeby finalnie zająć się gałęzią e-commerce. Szpendowska dba w Biletomat.pl o współpracę z organizatorami wydarzeń. Wcześniej wspierała m.in. z MyMusic Events i eBilet Polska. W Biletomat.pl poprowadzi zespół sprzedażowy oraz zadba o poziom obsługi klienta B2B oraz B2C.
Zespół marketingu jako brand manager wzmocniła Magda Smoleńska. W Time for Friends odpowiada za strategię komunikacji, kampanie i akcje specjalne dla wszystkich marek z portfolio grupy. Doświadczenie zdobywała m.in. w Newsweek Polska i Noizz.pl.
Kierownikiem redakcji Rytmy.pl i FTB.pl został Jonasz Tołopiło, który pracuje w mediach już ponad 10 lat. Wcześniej jako redaktor naczelny Papaya.Rocks i zastępca redaktora naczelnego magazynu Aktivist. Doświadczenie zdobywał pracując dla polskich oraz międzynarodowych klientów, łącząc angażujące treści z produkcją i efektywnością. Wizja, świadomość celu i oryginalność to jego znaki rozpoznawcze.
Zdzisław Furgał został redaktorem prowadzącym portalu Rytmy.pl. Zdzisław jest dziennikarzem, redaktorem i wielkim fanem popkultury. Przez wiele lat współtworzył takie tytuły jak Papaya.Rocks, HIRO, Aktivist czy naEKRANIE.pl.
O powodzenie nowych projektów grupy zadba Ola Drabowicz – project manager. Ola będzie realizować projekty content marketingowe dla klientów oraz marek własnych. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska oraz zespołach reklamowych Ogilvy i albo/albo.
Stanowisko senior social media & community manager objął Krzysztof Zawistowski, który ma już ponad 10 lat doświadczenia w branży – od domów mediowych, PLL LOT, Shopee, po butikowe agencje reklamowe. W Time For Friends odpowie za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju społeczności w ramach mediów społecznościowych grupy mediowej.
Jako performance marketing expert do zespołu dołączył Tomasz Wojciechowski. Jego zadaniem będzie maksymalizacja efektów prowadzonych działań z zakresu media buying. Poprzez odpowiednie konfiguracje systemów, reklam, po optymalizację i ewaluację działań. Doświadczenie zdobył pracując dla takich miejsc jak All4Affiliate, Stroer Digital czy adrino.