Grupa OMD tworzy w swoich strukturach nową agencję Media Data Mind

Od początku października w strukturach Grupy OMD pojawia się nowa marka domu mediowego Media Data Mind.
O autorze
1 min czytania 2018-09-20

Media Data Mind powstał, by ułatwić podejmowanie decyzji mediowych w oparciu o dane. MDM zastąpi w grupie agencje PHD (która nie znika z rynku, pozostaje w strukturach Media Direction) i Easymedia, którego formuła działania wyczerpała się. Media Data Mind chce być w awangardzie trendów, dlatego Grupa OMD podjęła decyzje o zmianach w ofercie.

Na czele nowej agencji stanie Anna Nazar związana z Grupą OMD od 5 lat. Anna ma ponad 15 letnie doświadczenie w pracy w renomowanych domach mediowych. Wiedzę mediowca wykorzystywała we współpracy z największymi markami na rynku m.in. Procter and Gamble, Danone, McDonald’s, Grupy Żywiec i Huawei. Zdobyła liczne nagrody mediowe oraz wyróżnienia.

– Tworząc Media Data Mind, chcemy zaoferować klientom nowe wartości, a Anna Nazar ma na to pomysł. MDM będzie koncentrowało się na strategiach opartych na analizie danych, badaniach, big data. W centrum uwagi agencji znajdzie się zrozumienie drogi zakupowej klienta – mówi Jakub Bierzyński, prezes OMD.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj