Wzmocnienie zespołu SEO to naturalny kierunek. Lepiej będziemy mogli uzupełnić działania content marketingowe, social media czy PR. Dlatego cieszę się, że kolejny doświadczony konsultant dołączył do naszego zespołu – komentuje CEO Grupy On Board Think Kong, Norbert Ofmański.
Do obowiązków Andrzeja, poza rozwojem oferty i zespołu SEO, będzie należało koordynowanie projektów dla dotychczasowych klientów Grupy. Andrzej będzie odpowiedzialny również za analitykę webową i strategie automatyzacji marketingu.
Zobacz również
Andrzej Zasowski jest absolwentem Politechniki Łódzkiej i posiada 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu SEO, analityki webowej oraz automatyzacji marketingu. Realizował kampanie widoczności w wyszukiwarkach dla takich marek jak: KIA, Toyota, AccorHotels, AXA Direct, Bank Pocztowy, Idea Bank, Raiffeisen Leasing, Frosta, Le Groupe Lactalis, Dr. August Wolff, FFiL Śnieżka SA, Fundacja DKMS.
Wcześniej związany m.in. z Havas Media, LeadBullet SA oraz ATOM Agency.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]