Grupa PZU ponownie wybiera Good.

Agencja Good. wygrała przetarg prowadzony przez Grupę PZU w zakresie BTL. Agencja poszerzy działania dla tego klienta o projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.
O autorze
0 min czytania 2015-07-17

„Zaufanie i dostarczanie niezmiennie wysokiej jakości z obszaru kreacji i client service były i są podstawą prowadzonych przez nas działań. Jesteśmy niezwykle dumni, że Klient widzi te wartości w codziennej pracy naszej agencji i zdecydował się na ponowny wybór, powierzając nam nowe zadania”. – komentują Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński, dyrektorzy współzarządzający Good.

Good. pracuje dla Grupy PZU od 2012 roku.

Good. jest agencją strategiczno-kreatywną, która od ponad trzech lat działa w ramach Grupy K2, konsekwentnie rozbudowując i umacniając swoją ofertę biznesową obejmującą komunikację zintegrowaną, consulting strategiczny oraz corporate identity/branding. W portfolio agencji znajdują się takie marki jak: Adidas, AmeriGas, Desperados, Getin Bank, Grupa PZU, Securitas i Volvo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj