Wybuch pandemii, z jaką się zmagamy zmienił oblicze światowego biznesu i poddał próbie wartości i zasady funkcjonowania naszych społeczeństw. Pracownicy służby zdrowia, służb mundurowych, sklepów, poczty oraz firm kurierskich stali się dziś bohaterami, dzięki którym możemy bezpiecznie #zostaćwdomu. Akcja „Doceniam, dziękuję!” to wyjątkowa inicjatywa, skupiająca wokół siebie ludzi i firmy z różnych branż, dla których poczucie solidarności i chęć niesienia pomocy nie są pustym sloganem.
Ośmiu polskich artystów, ilustratorów: Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzalez, Trust, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński zaproszonych zostało do stworzenia serii obrazów ilustrujących codzienny trud tych grup społecznych. Ich autorskie interpretacje hasła przewodniego akcji, umieszczone na naklejkach wyprodukowanych i dystrybuowanych przez sieć sklepów ALDI staną się symbolami wsparcia oraz wyrazu wdzięczności. Idea kampanii zakłada, by każdy mógł okazać swoje wsparcie – DOCENIĆ I PODZIĘKOWAĆ – kupując prace ilustratorów w formie naklejek dostępnych w sklepach ALDI. Całkowity dochód uzyskany z ich sprzedaży zostanie przekazany na zbiórkę dotyczącą walki z COVID – 19, zorganizowaną na portalu www.siepomaga.pl.
Zobacz również
– Ten projekt daje nam dużą satysfakcję zarówno w wymiarze czysto ludzkim, jak i na poziomie zawodowym. Dzięki zaangażowaniu osób z różnych spółek należących do naszej grupy powstał wyjątkowy koncept, który niesie ze sobą odrobinę dobra w tych trudnych czasach. Ogromnie cieszymy się, że sieć sklepów ALDI zaufała nam po raz kolejny i utożsamiła się z tym pomysłem. Wyrazy uznania należą się także artystom, którzy pomimo tego, że również znaleźli się w trudnej dla siebie sytuacji zawodowej, zdecydowali się dołączyć do naszej inicjatywy i nieodpłatnie przygotować fantastyczne kreacje składające się na unikatową kolekcję naklejek „Doceniam, dziękuję!” – mówi Józek Dutkiewicz, dyrektor kreatywny agencji Scholz&Friends.
Sieć ALDI uruchomiła specjalną stronę dedykowaną akcji, na której znajdą się szczegółowe informacje na temat akcji, jej regulaminu czy aktualnego stanu zbiórki, a także sylwetek i inspiracji ilustratorów tworzących naklejki. Akcja prowadzona przez sieć sklepów ALDI zostanie wsparta działaniami reklamowymi w radiu, w internecie, social mediach, w gazetkach ALDI oraz POS. Autorami pomysłu i koncepcji są Agencja Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która odpowiada za komunikację z influencerami. Wszystkie podmioty z holdingu Mediacap angażują się w akcję nieodpłatnie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]