…5 sposobów na, który stale plasuje się w TOP 10 najpopularniejszych na platformie YouTube w Polsce, subskrybuje go ponad 2 mln osób, a łączna liczba wyświetleń opublikowanych filmów przekroczyła 425 mln. Wraz z kanałem 5 sposobów na do TalentMedia zostaną włączone także inne kanały Grupy Spryciarze.pl: Sprytne babki (ponad 400 tys. subskrypcji), Zaminutowani (ponad 133 tys. subskrypcji), Pięciobój (ponad 182 tys. subskrypcji), Byle do dzwonka (18 tys. subskrypcji).
Twórcy kanałów co tydzień zaskakują swoich widzów nietuzinkowymi sposobami na ułatwienie sobie życia. Na zasadzie tips&tricks radzą, jak przygotować kolorowe drinki, przekąski, ale i dzielą się sposobami na sprytne majsterkowanie czy codzienne życiowe sytuacje.
Zobacz również
– Nie ukrywamy, że przez długie lata byliśmy dalecy od wiązania się z sieciami partnerskimi, więc decyzja o dołaczeniu do MCN może być zaskoczeniem. Jednak TalentMedia przekonało nas swoim profesjonalizmem oraz przemyślanym podejściem do rozwoju sieci jako takiej i wizją tego, czym MCN powinien dzisiaj dla twórców być. TalentMedia jako jedna z nielicznych sieci w Polsce oferuje influencerom realne wsparcie produkcyjne i kreatywne, a nie skupia się jedynie na pośrednictwie między twórcami, a markami. Istotne były oczywiście też warunki jakie nam zaproponowano i pewność, że będziemy mogli realizować długofalowe działania dla dużych klientów, których profil działalności współgra z charakterem naszego kanału. Żeby nie być gołosłownym zdradzę, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się pierwszą, dużą realizacją dla popularnej, globalnej marki – komentuje Marcin Radziwoń z Grupy Spryciarze.pl.
Po dołączeniu kanałów 5 sposobów na, Sprytne babki, Zaminutowani, Pięciobój, Byle do dzwonka, sieć TalentMedia zrzesza na tę chwilę 86 kanałów, które łącznie mają 22 miliony subskrypcji. W 2017 roku liczba wyświetleń filmów z udziałem twórców zrzeszonych w TalentMedia przekroczyła 1,5 mld.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach