Dział zajmie się obsługą wszystkich klientów agencyjnych i bezpośrednich.
Na zintegrowany dział sprzedaży Ströer Media składają się 3 zespoły sprzedaży agencyjnej, które raportują wspólnie do Marcina Gudowicza, wiceprezesa Ströer Polska oraz dział sprzedaży bezpośredniej, podlegający Maciejowi Paciorkowi. Zespoły sprzedaży agencyjnej będą kierowane przez Daniela Dońca, Tatianę Stelmachów oraz Huberta Świtalskiego. W ramach każdego z nich współpracować będą ze sobą specjaliści, zajmujący się dotychczas reklamą OOH lub Digital bądź kampaniami realizowanymi w warszawskim Metrze.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Nowa organizacja pionu sprzedażowego pozwoli na optymalne wykorzystanie naszego potencjału. Składają się na niego wiodący system nośników OOH, reprezentujący ponad 400 wydawców dom sprzedaży reklamy online oraz warszawskie Metro – mówi Marcin Gudowicz. Dzięki połączeniu kompetencji i wiedzy osób specjalizujących się w różnych obszarach rynku, jesteśmy w stanie zaoferować Klientom kompleksowe rozwiązania reklamowe, w których Outdoor, Digital i Metro wzajemnie się uzupełniają i wzmacniają – dodaje wiceprezes Ströer Polska.