Dobrej jakości garnitur czy klasyczna koszula to inwestycja na lata. Natomiast moda cyrkularna przedłuża życie ubrań, zmniejsza nadprodukcję i promuje świadome podejście do zakupów. A gdyby połączyć obie te koncepcje?
Grupa VRG, właściciel m.in. marek takich jak Vistula, Bytom, Wólczanka oraz VIVE Profit, polska sieć sklepów z odzieżą cyrkularną, rozpoczęły wspólne działania. Kooperacja firm dotyczy sprzedaży ubrań tych trzech marek z drugiego obiegu. W ramach programu pilotażowego VIVE Profit (własność VIVE Textile Recycling) oraz VRG, który wystartował w marcu 2025 roku, wyselekcjonowane ubrania VRG z drugiego obiegu trafiły do sprzedaży w sklepach VIVE Profit.
Zobacz również



Inicjatywa jest elementem wspierania przez obie firmy idei zrównoważonej mody, ale także edukowania konsumentów na temat przedłużania życia ubrań. Projekt jest podzielony na etapy i w ramach pierwszego z nich, cyrkularne męskie kolekcje trafią do trzech sklepów VIVE Profit – w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. W specjalnie wydzielonych strefach klienci będą mogli kupić garnitury, marynarki, koszule, krawaty i poszetki polskich marek odzieżowych VRG.
Akcji towarzysz także kampania edukacyjna na temat odpowiedzialnej mody i zachowań konsumenckich, która jest realizowana na kanałach social media VIVE Profit.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing