Zespół WAKSY od 2017 roku na swoich kanałach przedstawia perypetie zza szkolnej ławki, swoją codzienność i przybliża widzom proces tworzenia wideo. Łącznie cztery kanały YouTube mają 1,83 miliona subskrybentów, generują 10,2 mln wyświetleń i średnio 42 miliony minut czasu oglądania miesięcznie. Poza YouTubem twórcy prowadzą również popularne profile na Instagramie i TikToku. Produkcję koordynuje Arkadiusz Balcerzyk (współzałożyciel i reżyser kanału WAKSY).
– Wierzymy, że doświadczenie, profesjonalizm i pozycja na rynku sieci LifeTube jest kluczem do wejścia naszej spółki na wyższy poziom, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę – mówi Przemysław Burkacki, współzałożyciel kanału WAKSY.
Zobacz również
Sieć LifeTube (grupa LTTM) zapewni kanałom WAKSY, WAKSY2, Paulina Soboń oraz Aria Martelle pełną obsługę managerską, w tym m.in.: koordynację i organizację współprac z markami, optymalizację kanałów na YouTube, support techniczny, dostęp do baz muzyki i szkoleń, wsparcie w zakresie relacji z mediami. Opiekę nad grupą twórców sprawuje Michał Nobis, influencer marketing manager w LifeTube.
– Cieszę się, że do naszej sieci dołączyła następna grupa profesjonalnych twórców. Zróżnicowane treści WAKSÓW tworzone są elastycznie z uwzględnieniem aktualnych trendów i wydarzeń bliskich widzom, co wzmacnia zaangażowanie społeczności tak jak m.in. w przypadku nauczania zdalnego. Współpraca z WAKSAMI przy kampaniach to czysta przyjemność – do realizowanych zadań podchodzą z pełnym profesjonalizmem i zapałem, dzięki czemu są wspaniałym partnerem biznesowym – komentuje Martyna Adamus, talents management director w LifeTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]