Od początku marca br. coraz mocniej ograniczony jest zakres i możliwości społecznych interakcji – początkowo zamknięte zostały szkoły i przedszkola, jednak szybko dołączyły do nich centra handlowe, urzędy, instytucje kultury, a w ostatnim tygodniu wprowadzony został niemal całkowity zakaz zgromadzeń. Jest to jeden z głównych sposobów przeciwdziałania przenoszeniu się wirusa i w ogromnym stopniu dotyka on obiektów gastronomicznych, pubów i barów, które zostały zamknięte z dnia na dzień.
Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali przetrwać ten dramatyczny czas Grupa Żywiec postanowiła we współpracy z kluczowymi partnerami zaoferować swoim klientom możliwość zwrotu nieotwartych kegów z piwami firmy i zwrócić całość poniesionych przez nich kosztów.
Zobacz również
Grupa Żywiec szacuje, że przyjmie od pubów, restauracji i barów około 25 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 5 milionów złotych.
PS
W związku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu, członkowie zarządu LPP do odwołania obniżają swoje wynagrodzenie do symbolicznej złotówki. Firma zarekomendowała również Radzie Nadzorczej spółki niewypłacanie dywidendy za rok finansowy zakończony 31 stycznia br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z zamknięciem w Niemczech wszystkich restauracji z powodu koronawirusa, wiele osób zostało bez pracy – w tym m.in. pracownicy sieci McDonald’s. Z pomocą przyszła marka Aldi, która tymczasowo ich zatrudniła.
PS3
Going. oraz Empik Bilety wspólnie rozpoczęły akcję fundraisingową mającą na celu wsparcie branży eventowej. Uczestnicy wydarzeń kulturalnych mogą wspomóc ulubione inicjatywy, kupując za pośrednictwem aplikacji symboliczny #BiletWsparcia w cenie rozpoczynającej się już od 10 zł.