… wydany niedawno Best Sniper przyciągnął do siebie już prawie milion użytkowników w niecały miesiąc od premiery. T-Bull podbija rynek mobilnych produkcji w niesamowitym tempie i jeszcze w tym roku planuje przejście z NewConnect na główny parkiet GPW.
Niedawno T-Bull osiągnął magiczną liczbę ćwierć miliarda pobrań. To kolejny istotny sukces dewelopera, który rozpoczynał swoją działalność w niewielkim mieszkaniu we Wrocławiu, a dziś może pochwalić się profesjonalnym studiem w Sky Tower. Do tej pory T-Bull wyprodukował ponad 170 gier mobilnych które dostępne są w modelu free-to-play (darmowe pobranie i opcjonalne mikropłatności w grze) na najważniejszych platformach: Android, iOS, Windows Phone i BlackBerry OS.
Zobacz również
– Przekroczenie granicy dwustu pięćdziesięciu milionów pobrań niezmiernie nas cieszy, tym bardziej, że siedem lat temu mało kto wierzył, że rynek gier mobilnych będzie warty więcej niż rynek komputerowych czy konsolowych gier wideo. Tymczasem możemy powiedzieć, że przekraczając liczbę ćwierć miliarda pobrań jesteśmy liczącą się częścią tego rynku i niejako kreujemy i wyznaczamy nowe trendy w grach mobilnych – mówi Grzegorz Zwoliński współzałożyciel i Prezes Zarządu studia T-Bull S.A.
Wrocławski T-Bull specjalizuje się w produkcji gier wyścigowych – wygenerowały one w sumie aż 65 proc. całkowitej liczby pobrań. Na kolejnych miejscach znalazły się strzelanki – 20 proc., gry sportowe/piłkarskie – 10 proc. oraz gry bilardowe – 5 proc. Najpopularniejsza gra studia – Moto Rider GO została już pobrana przez ponad 26 milionów graczy na całym świecie. Wśród produkcji, które przebiły liczbę 10 milionów pobrań, znajdują się: Real Car Speed z wynikiem ponad 20 milionów, Need for Racing – 18 milionów, High Speed Race – 17 milionów oraz Top Speed – 15,5 miliona. Z kolei wydana w ubiegłym miesiącu gra Best Sniper przebiła już prawie pierwszy milion pobrań i utrzymuje tendencję wzrostową.
Ponad połowa wszystkich pobrań – 65 proc. – pochodzi z internetowego sklepu Google Play. 10 proc. to klienci posiadający urządzenia z systemem iOS. 24 proc. ściągnięć należy do użytkowników Windows. Pobrania na BlackBerry stanowią z kolei 7 proc. Pozostali użytkownicy instalowali aplikacje studia T-Bull na swoich urządzeniach za pośrednictwem małych sklepów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jeśli chodzi o podział na poszczególne kontynenty to najwięcej użytkowników pochodzi z Azji – 38 proc., Europy – 22 proc, Ameryki Południowej i Północnej – po 16 proc. oraz Afryki – 7,5 proc. W TOP5 krajów o największej liczbie graczy znalazły się: Indie – 26 milionów graczy, Brazylia – 25 milionów, Stany Zjednoczone – 24,5 miliona, Rosja – 16 milionów oraz Meksyk – prawie 13 milionów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ważne spółka planuje przeprowadzić w tym roku Ofertę Publiczną z której może pozyskać 20 mln zł. Dzięki tym środkom będzie mogła zwiększyć zespół, rozpocząć produkcję gier z nowych segmentów rynku F2P, a przede wszystkim szybciej się rozwijać.