Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Grzegorz Górecki obejmuje stanowisko business development directora w Green Parrot

Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
O autorze
1 min czytania 2023-06-28

Grzegorz Górecki od 17 lat aktywnie działa w branży digital marketingu. Jest absolwentem socjologii na SGGW w Warszawie. Swoją karierę zaczynał w agencjach Pegasus i Autentika, aby następnie pracować dla Agory i BrainJuice Group. W Green Parrot jest nieustannie od 2017 roku. Wśród jego kluczowych projektów i najważniejszych klientów warto wymienić Ceramikę Paradyż, Yves Rocher, Hitachi, C&A, Leroy Merlin i ING Bank Polski.

Jako business development director będzie odpowiedzialny za rozwój i wzrost całej organizacji, edukację zespołu i dopracowanie procesów wewnętrznych.

W zarządzaniu zespołem business development Grzegorza Góreckiego wspierać będą Karolina Studzińska, client service managerka i Magdalena Michałek-Mudło, social media team leaderka, które w ostatnich miesiącach zasiliły ponad 100-osobowe struktury grupy Green Parrot.

– Cieszę się z ogromnej szansy i perspektyw na nowym stanowisku. Green Parrot wypływa na coraz to szersze, także międzynarodowe, wody i pełna synergia wszystkich działów w organizacji jest nam niezbędna dla utrzymania tak dobrego tempa wzrostu, jak w ostatnich latach – przewiduje Górecki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Awans Grzegorza na nowo powstałe stanowisko to kolejny etap w rozwoju naszej organizacji. Potrzebowaliśmy na tym stanowisku kogoś, kto doskonale zna naszą firmę, posiada doskonałe kompetencję oraz weźmie w pełni odpowiedzialność za nowe obowiązki. Mam pewność, że Grzegorz jest taką osobą – mówi Jarosław Stolarek, managing partner w Green Parrot.

Słuchaj podcastu NowyMarketing