Grzegorz Gracz objął funkcję Prezesa Zarządu PromoAgency

Grzegorz Gracz, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający agencji komunikacji marketingowej PromoAgency, objął w maju funkcję Prezesa Zarządu spółki wchodzącej w skład grupy PromoHolding.
O autorze
1 min czytania 2015-06-01

Zarząd holdingu reklamowego podjął decyzję o awansie doceniając wyniki spółki z ostatniego roku oraz sprawny sposób zarządzania. Ustępujący ze stanowiska Ryszard Chmura, właściciel i Prezes PromoHolding, skupi się teraz na nowych perspektywach rozwoju całego holdingu.

Gracz związany jest z branżą reklamową od ponad 9 lat. Zanim w lutym 2014 r. objął kierownictwo w PromoAgency, pełnił funkcje wiceprezesa agencji SoInteractive z grupy kapitałowej Comarch oraz Dyrektora Kreatywnego Cheil Worldwide – jednej z największych na świecie agencji reklamowych. Realizował kampanie w Polsce i na całym globie dla takich marek jak Samsung, Grupa Żywiec, Mohito czy Comarch. Pod kierownictwem Gracza PromoAgency nawiązała współpracę m.in. z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, firmą InPost, FoodCare, BP czy ZT Kruszwica. Dla swoich klientów PromoAgency realizuje kampanie reklamowe i sprzedażowe, zajmuje się budowaniem społeczności, prowadzeniem kampanii public relations i kampanii launchingowych, a także budową serwisów internetowych, aplikacji i platform e-commerce.

Jako Prezes Zarządu PromoAgency, Grzegorz Gracz odpowiada za sprawne działanie jednej z najdynamiczniej rozwijających się agencji komunikacji marketingowej w Polsce. W pracy stawia na perfekcyjne poznanie i zrozumienie biznesu klienta oraz mechanizmów rządzących branżą, w której ten operuje.

Awans Gracza zbiegł się w czasie z awansem na stanowisko Prezesa Zarządu Roberta Stolarczyka, który stoi na czele PromoTraffic – siostrzanej spółki PromoAagency. Do Zarządu PromoAgency dołączył także Michał Tokarski, New Business Manager odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany na kluczowych stanowiskach w PromoHolding są następstwem podjętej przez Ryszarda Chmurę strategii rozwoju i umacniają pozycję spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach branży marketingowej, takich jak reklama, interactive, pozycjonowanie, druk offsetowy, cyfrowy czy eventy. Wysoką jakość usług i skuteczność kampanii gwarantuje nowatorska struktura oparta na sprawdzonym modelu zarządzania, wzorem największych i najlepszych przedsiębiorstw giełdowych. Tylko w ciągu ostatniego roku PromoHolding zwiększył swoje zyski o 100 proc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing