Zarząd holdingu reklamowego podjął decyzję o awansie doceniając wyniki spółki z ostatniego roku oraz sprawny sposób zarządzania. Ustępujący ze stanowiska Ryszard Chmura, właściciel i Prezes PromoHolding, skupi się teraz na nowych perspektywach rozwoju całego holdingu.
Gracz związany jest z branżą reklamową od ponad 9 lat. Zanim w lutym 2014 r. objął kierownictwo w PromoAgency, pełnił funkcje wiceprezesa agencji SoInteractive z grupy kapitałowej Comarch oraz Dyrektora Kreatywnego Cheil Worldwide – jednej z największych na świecie agencji reklamowych. Realizował kampanie w Polsce i na całym globie dla takich marek jak Samsung, Grupa Żywiec, Mohito czy Comarch. Pod kierownictwem Gracza PromoAgency nawiązała współpracę m.in. z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, firmą InPost, FoodCare, BP czy ZT Kruszwica. Dla swoich klientów PromoAgency realizuje kampanie reklamowe i sprzedażowe, zajmuje się budowaniem społeczności, prowadzeniem kampanii public relations i kampanii launchingowych, a także budową serwisów internetowych, aplikacji i platform e-commerce.
Zobacz również
Jako Prezes Zarządu PromoAgency, Grzegorz Gracz odpowiada za sprawne działanie jednej z najdynamiczniej rozwijających się agencji komunikacji marketingowej w Polsce. W pracy stawia na perfekcyjne poznanie i zrozumienie biznesu klienta oraz mechanizmów rządzących branżą, w której ten operuje.
Awans Gracza zbiegł się w czasie z awansem na stanowisko Prezesa Zarządu Roberta Stolarczyka, który stoi na czele PromoTraffic – siostrzanej spółki PromoAagency. Do Zarządu PromoAgency dołączył także Michał Tokarski, New Business Manager odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu.
Zmiany na kluczowych stanowiskach w PromoHolding są następstwem podjętej przez Ryszarda Chmurę strategii rozwoju i umacniają pozycję spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach branży marketingowej, takich jak reklama, interactive, pozycjonowanie, druk offsetowy, cyfrowy czy eventy. Wysoką jakość usług i skuteczność kampanii gwarantuje nowatorska struktura oparta na sprawdzonym modelu zarządzania, wzorem największych i najlepszych przedsiębiorstw giełdowych. Tylko w ciągu ostatniego roku PromoHolding zwiększył swoje zyski o 100 proc.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing