Grzegorz jest związany jest z MSL od 2014 roku kiedy rozpoczął pracę na stanowisku account managera w dziale consumer goods. Jego głównym zadaniem było zbudowanie dedykowanej praktyki technologicznej. Cel ten osiągnął już 4 lata później – w 2018 roku, liczący 17 osób pracował dla kilkudziesięciu klientów. Zespół, za który odpowiada dzisiaj, liczy 27 konsultantów i pod jego przywództwem odnosi znaczące sukcesy.
Podczas swojej pracy w MSL, Kuźnik doradzał i pracował nad rozwojem strategii kampanii, platform, a także nad planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Odpowiadał m.in. za komunikację wprowadzenia marki Netflix na polski rynek, liczne projekty gamingowe dla takich firm jak: PlayStation, Ubisoft, Electronic Arts, Techland czy Activision.
Zobacz również
– Grzegorz to dynamiczny lider, który w modelowy sposób przekłada swoje pasje na biznes. Jego ambicja, pracowitość i odwaga czynią z niego naturalnego lidera i świetnego kandydata na członka zarządu agencji MSL. – powiedział Sebastian Stępak, dyrektor generalny MSL. – Myślę, że cała agencja, tak samo jak ja cieszy się z tej nominacji, bo Grzegorz w pełni na nią zasłużył – dodał Stępak.
Prowadzone przez Grzegorza Kuźnika kampanie były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych: Złotych Spinaczach, Impact Awards, Sabre Awards oraz MIXX Awards. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencji Edelman. Ukończył Marketing i Zarządzanie na Politechnice Śląskiej. Prywatnie zagorzały fan nowych technologii i podróżowania.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce