Spoty utrzymane są w konwencji kobiecego serialu, którego akcja toczy się w przytulnym zakładzie fryzjerskim. Do salonu „O!Włos” przychodzą różne kobiety z podobnym problemem – ich włosy są dosłownie wszędzie – na szczotce, na ubraniach, na podłodze…
– Każdy spot oparty jest o wiarygodny, życiowy insight oraz lekki, naturalny styl narracji i sympatycznych bohaterów. Wszystko po to, by budować wizerunek marki niedystansującej, pomocnej i maksymalnie skutecznej – tłumaczy Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.
Zobacz również
Kampania podkreśla nie tylko szeroki aspekt zastosowań i benefitów marki Biotebal – w postaci tabletek, szamponu i odżywki, lecz także różne przyczyny niedoborów biotyny – karmienie piersią, nieprawidłową dietę czy zmianę pór roku.
Emisja, pierwszego z serii czterech spotów, rozpoczyna się 27 marca w ogólnopolskich stacjach TV. Za zakup mediów odpowiedzialny dom mediowy Mediacom.
Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyreżyserowała Anna Maliszewska a wyprodukowało studio Lemon. Postprodukcją zajęło się Miło, a dźwiękiem Zstudio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing