Guess przedstawia świąteczną kampanię #GiftMeGUESS i łączy sił z siedmioma influencerkami

Dzięki marce GUESS tegoroczne święta znów będą pełne blasku. Ten wyjątkowy sezon otwiera kampania w mediach społecznościowych pod hasztagiem #GiftMeGUESS
O autorze
1 min czytania 2020-12-08

Świąteczna kampania GUESS przygotowana wspólnie z gwiazdami TikToka nawiązuje do radości z dawania oraz otrzymywania prezentów w tym wyjątkowym czasie.

Bohaterki akcji będą kolejno przekazywać sobie specjalne pudełko wypełnione kreacjami ze świątecznej kolekcji GUESS. Zabawa w „prezentowy łańcuszek” przywoła wszystkim nam znane, związane z upominkami: oczekiwanie, zaskoczenie i radość. Kampania zwraca uwagę też na to, że wciąż możemy wspólnie świętować i cieszyć się tym czasem – nawet jeśli spędzimy go osobno.

Ze względu na obowiązujące przepisy dotyczące dystansu społecznego influencerki: Kinga Sawczuk, Julia Gavrilina, Nina Houston, Lola Lolita, Dalia Mya, Jenny De Nucci i Louann Poy zaproszą nas do swoich domów, gdzie otrzymają kreacje zaprojektowane specjalnie z myślą o uroczystych okazjach. Dzięki aplikacji TikTok zaprezentują różne stylizacje w rytm wybranej świątecznej melodii.

Do wyboru będą miały zniewalające cekinowe sukienki mini i podkreślające figurę kombinezony, wykonane z przepięknych i luksusowych tkanin. Po rozpakowaniu świątecznych niespodzianek z pewnością możemy liczyć na reakcje pełne westchnień i zachwytów. Aby dodać kampanii #GiftMeGUESS jeszcze więcej magii, bohaterki w specjalnych wywiadach opowiedzą nam, za co najbardziej kochają święta. W popularnym formacie Q&A marka GUESS chce podkreślić, że choć nasze tradycje mogą się różnić, to świąteczne emocje mają moc jednoczenia ludzi na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3 grudnia świąteczna kampania #GiftMeGUESS pojawiła się na profilach społecznościowych i stronie internetowej GUESS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing