Świąteczna kampania GUESS przygotowana wspólnie z gwiazdami TikToka nawiązuje do radości z dawania oraz otrzymywania prezentów w tym wyjątkowym czasie.
Bohaterki akcji będą kolejno przekazywać sobie specjalne pudełko wypełnione kreacjami ze świątecznej kolekcji GUESS. Zabawa w „prezentowy łańcuszek” przywoła wszystkim nam znane, związane z upominkami: oczekiwanie, zaskoczenie i radość. Kampania zwraca uwagę też na to, że wciąż możemy wspólnie świętować i cieszyć się tym czasem – nawet jeśli spędzimy go osobno.
Zobacz również
Ze względu na obowiązujące przepisy dotyczące dystansu społecznego influencerki: Kinga Sawczuk, Julia Gavrilina, Nina Houston, Lola Lolita, Dalia Mya, Jenny De Nucci i Louann Poy zaproszą nas do swoich domów, gdzie otrzymają kreacje zaprojektowane specjalnie z myślą o uroczystych okazjach. Dzięki aplikacji TikTok zaprezentują różne stylizacje w rytm wybranej świątecznej melodii.
Do wyboru będą miały zniewalające cekinowe sukienki mini i podkreślające figurę kombinezony, wykonane z przepięknych i luksusowych tkanin. Po rozpakowaniu świątecznych niespodzianek z pewnością możemy liczyć na reakcje pełne westchnień i zachwytów. Aby dodać kampanii #GiftMeGUESS jeszcze więcej magii, bohaterki w specjalnych wywiadach opowiedzą nam, za co najbardziej kochają święta. W popularnym formacie Q&A marka GUESS chce podkreślić, że choć nasze tradycje mogą się różnić, to świąteczne emocje mają moc jednoczenia ludzi na całym świecie.
3 grudnia świąteczna kampania #GiftMeGUESS pojawiła się na profilach społecznościowych i stronie internetowej GUESS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing