Misją powstania Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER jest zjednoczenie w idei budownictwa zeroenergetycznego, zarówno firm, dostawców technologii do ciepłych energooszczędnych domów, jak i inwestorów, którzy coraz częściej sięgają po te rozwiązania. Obsługą mediową tej inicjatywy zajmie się wyspecjalizowana w skutecznych działaniach komunikacyjnych dla branży budowlanej, wnętrzarskiej i instalacyjnej agencja GutPR. Partnerami akcji budowy domu zeroenergetycznego plus GREEN POWER są takie firmy jak ZCB Owczary, Zehnder, Selena, Rockwool, Oknoplast, Ekoklinkier, Fermacell, Lindab, Matizol, Schock, Ustm, Boryszew ERG, Aquael, Onninen, Kopos, AFRISO, GroundTherm, Pfleiderer, Tyvek, Izodom 2000 Polska, Cemex Polska, Stropex, VBH, Winkhaus, Atrium System, Dubiel Vitrum, Bekaert, Leovac, Sonel, Alpol, Termocent i RDbud.
W ramach podpisanej w czerwcu umowy agencja GutPR poprowadzi relacje z mediami dla Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER, będzie dostarczać systematyczny monitoring mediów, a także zajmie się organizacją cyklu spotkań mediowych w trakcie i po wybudowaniu tego obiektu.
Zobacz również
– Do obsługi komunikacyjnej Domu Zeroenergetycznego GREEN POWER wybraliśmy wrocławską agencję GutPR ze względu na jej wieloletnie doświadczenie i znajomość branży budowlanej, szczególnie w kontekście budownictwa energooszczędnego – tak podpisanie umowy skomentowała Bianka Naciążek, redaktor naczelna pisma Przewodnik Budowlany, pod którego patronatem realizowany jest projekt GREEN POWER.