W nowym spocie McGregor zaprasza na pokład swojego odrzutowca jedynego, słusznego przeciwnika – Burger Kinga. Akcja jest sprytnym wykorzystaniem faktu, że jeden z przeciwników zawodnika MMA nazwał go ostatnio kurczakiem. McGregor nie szczędzi “ostrych i chrupiących” słów w spocie. Zobaczcie sami!
Sportowiec zamierza w najbliższym czasie wrócić do sztuk walki, przez co wspomniani w spocie mężczyźni znów staną się jego przeciwnikami. Czy zatem reklama burger Kinga jest „grą wstępną” przed klatką?
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Marka niedawno stworzyła kampanię, która przypomina swoimi billboardami fotoreportaż. Głównym motywem zdjęć wykorzystanych w akcji jest ogień: w rękach fanów piłki nożnej, podczas festiwali, czy na ulicach Brazylii.
Zobaczcie nośniki, które zostały wykorzystane w pobliżu zabytków w Niemczech:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Burger King to nie tylko Whoppery, czy walka z McDonald’s, to także włączanie się w akcje społeczne. W ubiegłym roku marka opublikował wideo, które zawiera ciekawy eksperyment społeczny, w którym ludzie, owszem reagują, ale czy w słusznej sprawie?