Przez kilka tygodni Kim zamieszczała w swoich social mediach zdjęcia w różnych kreacjach kolekcji, by później w Internecie mogły pojawić się zdjęcia wpływowych osób ze świata mody stylizowane na Kim. W kampanii zobaczyć możemy między innymi Paris Hilton, Sarah Snyder czy Sami Miro.
Zobacz również
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ubiegłym roku siostra Kim – Kendall Jenner w reklamie Pepsi przerywa sesję zdjęciową, by dołączyć do pokojowej demonstracji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Równie globalny spot, łączący ludzi z różnych środowisk, wypuścił Diesel. W klipie marki odzieżowej widzimy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier, braku pokoju. Kiedy zostaje zburzony nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi (tak jak puszka Pepsi?).