Gwiazdy jako sobowtóry Kim Kardashian. Wszystko za sprawą nowej kampanii marki Yeezy

Gwiazdy jako sobowtóry Kim Kardashian. Wszystko za sprawą nowej kampanii marki Yeezy
Kim wpadła na świetny pomysł dotyczący nowej kampanii dla marki swojego męża. Promocja była długim i przemyślanym procesem, który rozpoczął się już w 2017 roku. Celebrytka przyjęła, że Yeezy to model społeczny, który warto naśladować!
O autorze
0 min czytania 2018-02-01

Przez kilka tygodni Kim zamieszczała w swoich social mediach zdjęcia w różnych kreacjach kolekcji, by później w Internecie mogły pojawić się zdjęcia wpływowych osób ze świata mody stylizowane na Kim. W kampanii zobaczyć możemy między innymi Paris Hilton, Sarah Snyder czy Sami Miro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłym roku siostra Kim – Kendall Jenner w reklamie Pepsi przerywa sesję zdjęciową, by dołączyć do pokojowej demonstracji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Równie globalny spot, łączący ludzi z różnych środowisk, wypuścił Diesel. W klipie marki odzieżowej widzimy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier, braku pokoju. Kiedy zostaje zburzony nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi (tak jak puszka Pepsi?).