Grupa Lotos rozpoczyna drugą kampanię wizerunkową promującą jakość oferowanych paliw. Jest to kontynuacja obranej strategii „Naj nie bierze się znikąd”, której twórcą jest Havas Warsaw.
Posługując się analogią do kariery sportowej, marka Lotos opowiada o niekończącej się drodze do doskonałości i konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów. Dlatego w kampanii biorą udział jedni z najbardziej utytułowanych polskich sportowców, jak zawodnicy polskiej reprezentacji w piłce nożnej, w tym Jakub Błaszczykowski i Robert Lewandowski, tenisistka Agnieszka Radwańska oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.
Zobacz również
Narratorem spotu, podobnie jak w poprzedniej edycji kampanii marki Lotos, jest dr Tomasz Rożek – fizyk i popularyzator nauki, a także prowadzący program popularnonaukowy Sonda 2 w TVP2.
Kampania obejmuje głównie emisję spotów w telewizji oraz działania w internecie. Havas Warsaw odpowiada za przygotowanie oraz nadzór nad produkcją reklamy, a za produkcję studio filmowe Dynamo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing