Gwiazdy sportu w slow motion – zobacz mistrzowską kampanię marki Lotos

Marka Lotos rusza z drugą odsłoną kampanii „Naj nie bierze się znikąd” z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski oraz Agnieszki Radwańskiej i Kajetana Kajetanowicza. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw.
O autorze
1 min czytania 2017-09-04

Grupa Lotos rozpoczyna drugą kampanię wizerunkową promującą jakość oferowanych paliw. Jest to kontynuacja obranej strategii „Naj nie bierze się znikąd”, której twórcą jest Havas Warsaw.

Posługując się analogią do kariery sportowej, marka Lotos opowiada o niekończącej się drodze do doskonałości i konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów. Dlatego w kampanii biorą udział jedni z najbardziej utytułowanych polskich sportowców, jak zawodnicy polskiej reprezentacji w piłce nożnej, w tym Jakub Błaszczykowski i Robert Lewandowski, tenisistka Agnieszka Radwańska oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.

Narratorem spotu, podobnie jak w poprzedniej edycji kampanii marki Lotos, jest dr Tomasz Rożek – fizyk i popularyzator nauki, a także prowadzący program popularnonaukowy Sonda 2 w TVP2.

Kampania obejmuje głównie emisję spotów w telewizji oraz działania w internecie. Havas Warsaw odpowiada za przygotowanie oraz nadzór nad produkcją reklamy, a za produkcję studio filmowe Dynamo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing