H2O Creative realizuje multikanałową kampanię dla marki PICCOLO (Ambra)

Obsługa marki jest efektem wcześniejszej owocnej współpracy marki z agencją w zakresie strategii, działań w social media oraz kreacji materiałów reklamowych. Nowa odsłona kampanii obejmuje pełną obsługę 360° jesiennej kampanii Piccolo, w tym m.in. ideę kreatywną, koncept i realizację spotu TV.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

„Piccolo rozkręca magię” to hasło przewodnie jesiennej kampanii, którą prowadzi H2O Creative. Jej celem, obok prezentacji nowej odsłony opakowania napoju, jest także odświeżenie i wzmocnienie kluczowych przekazów marki. Piccolo to produkt, który nie tylko wyzwala dziecięcą radość, ale również zachęca dzieci, by odnajdywały w codzienności przestrzeń na nieskrępowaną, beztroską zabawę. Marka postawiła sobie także za cel inspirowanie rodziców, aby Ci raz na jakiś czas przymykali oko na wszystkie obowiązki, zajęcia czy lekcje dodatkowe i wykorzystali ten moment na wspólne harce z latoroślami.

– Piccolo to niekwestionowany lider w kategorii „szampanów” dla dzieci, a także prekursor tego segmentu na rodzimym rynku. Mimo wszystko nie chcemy spoczywać na laurach i wciąż staramy się spełniać oczekiwania zarówno naszych małych konsumentów, jak i ich rodziców. Stąd też decyzja o wprowadzeniu nowego opakowania oraz przeprowadzenia multikanałowej kampanii reklamowej. H2O Creative to zaufany partner, który przez ponad 2 lata współpracy świetnie poznał Piccolo, jego odbiorców oraz wyzwania jakie stoją przed nowoczesną marką – podkreśla Anna Wiśniak z Ambra S.A.