H2O Creative realizuje spot TV dla Bakomy

O autorze
1 min czytania 2021-07-15

„Wiem, że dobrze jem” – to nowa platforma komunikacyjna dla marki jogurtów Bakoma Naturalny Gęsty. Twarzą kampanii została Katarzyna Bosacka, specjalistka w zakresie żywienia i świadomego doboru produktów. H2O Creative jest autorem konceptu oraz odpowiada za całościową realizację spotu TV – od strategii komunikacji, idei kreatywnej, poprzez scenariusz po produkcję.

 

Spot emitowany jest od 12 lipca we wszystkich kluczowych stacjach TV oraz VOD

Platforma i spot to kolejny etap realizowanej przez agencję długofalowej strategii komunikacyjnej dla marki jogurtów Bakoma Naturalny Gęsty. Jej celem jest wzmocnienie świadomości produktu jako tego, który doskonale sprawdzi się w roli urozmaicenia codziennego gotowania w polskich domach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Klarowny przekaz, krótka treściwa forma oraz dobrze podbite zalety produktu – to kluczowe założenia, które towarzyszyły nam w trakcie realizacji tego projektu. Jeśli dodamy do tego naturalność i autentyczność ambasadorki marki, znanej i lubianej przez konsumentów ekspertki w dziedzinie żywienia, to mamy gotowy przepis na dobrze skonstruowaną kampanię dla produktu z tej kategorii – przekonuje Wojciech Śnieciński, Marketing Manager

Nazwa platformy – „Wiem, że dobrze jem” wsparta wizerunkiem Katarzyny Bosackiej to kwintesencja benefitów marki. Zarówno prostego i dobroczynnego dla naszego samopoczucia składu, jak i jego delikatnego smaku, który idealnie komponuje się z wieloma daniami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Elementem, który ma dodatkowo zaktywizować fanów marki jest konkurs w social mediach, w którym nagrodą są książki kucharskie autorstwa Katarzyny Bosackiej. Więcej o tym na profilu marki: https://www.facebook.com/KuchniaJogurtowa

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

H2O Creative jest całościowo odpowiedzialna za realizację projektu – począwszy od strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, poprzez przygotowanie materiałów, scenariusza i produkcję spotu. W ramach wsparcia kampanii TVC agencja przygotowała także konkurs konsumencki w kanałach social media marki. Twarzą działań jest Katarzyna Bosacka – ambasadorka marki Bakoma.