H2O Creative zajmie się zbudowaniem strategii komunikacji, a także przygotowaniem, zarówno pod względem koncepcyjnym jak i realizacji, efektywnościowej kampanii. Współpraca rozpoczęła się na podstawie przeglądu ofert.
Głównym celem stojącym przed agencją jest zbudowanie komunikacji, która aktywnie wesprze biznes Klienta, prezentując w nieszablonowy sposób ofertę i przyciągając w ten sposób nowych użytkowników.
Zobacz również
– eSky to kolejny Klient, który zaufał naszej agencji i unikatowej ekspertyzie. Jesteśmy podmiotem, który oferuje pełną obsługę marketingową 360° – na każdym poziomie i w każdym kanale. Kluczowe dla nas jest także, aby oferowane działania skutecznie wspierały sprzedaż produktów naszych Klientów. Mamy w tym obszarze nie tylko niezbędne doświadczenie, ale także znaczące sukcesy. Ten projekt to kolejny krok do umacniania naszej pozycji rynkowej oraz wysoko rozwiniętych kompetencji – podkreśla Marcin Maj, Partner/Business Development Director w H2O Creative.
Oprócz przygotowania kampanii, agencja jest również odpowiedzialna za nadzorowanie działań strategicznych dla marki eSky.
– Jako lider Online Travel Agency (OTA) w Polsce, na rynkach Europy Środkowo – Wschodniej oraz wiodąca OTA w Ameryce Południowej, stawiamy na otwarty dialog z naszymi użytkownikami. Chcemy nie tylko odpowiadać na ich bieżące potrzeby, ale także ich inspirować do tego by spełniali swoje marzenia o odkrywaniu kolejnych zakątków świata. Aby to osiągnąć potrzebujemy partnera, który wskaże nam nową, ciekawą ścieżkę komunikacyjną i będzie potrafił przekuć ją w efektywną kampanię wizerunkową w sieci. Koncepty przestawione przez H2O Creative spełniły te wymagania – wyjaśnia decyzję o współpracy Rafał Bartoszewicz Marketing Communication Director Group, z eSky Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing