Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Hall of Fame: zarząd KTR nagrodził najbardziej zasłużonych dla branży kreatywnej

Hall of Fame 2025
Zarząd KTR przyznał kolejne tytuły Hall of Fame. W ten sposób uhonorowane zostały osoby, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Nagrody otrzymali Michał Łojewski oraz Maciek Kowalczuk i Bartłomiej Ignaciuk.
O autorze
2 min czytania 2025-09-08

Pierwszy tytuł Hall of Fame dla Michała Łojewskiego

Michał to doświadczony dyrektor kreatywny, projektant, strateg i projektant mody z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, wielokrotnie doceniany za swoje osiągnięcia. Urodził się w Warszawie w 1974 roku, a dzieciństwo spędził w Tokio.

W 2001 roku współzałożył agencję brandingową WHITE CAT STUDIO, gdzie pełnił rolę dyrektora kreatywnego i projektanta. Michał posiada niezwykłe wyczucie w tworzeniu strategii komunikacji wizualnej i jest autorem identyfikacji wizualnych dla czołowych polskich marek, takich jak PZU, PKO Bank Polski, Netia, Alior Bank i wielu innych. W 2022 roku opuścił WHITE CAT STUDIO, aby podjąć nowe artystyczne wyzwania.W 2006 roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego prestiżowego magazynu „FUTU”, łamiąc ówczesne standardy wydawnicze. W 2008 roku przeprojektował layout magazynu „PODRÓŻE”. W 2010 roku założył markę UEG, gdzie pełnił rolę projektanta. Ubrania UEG nosili znani artyści, w tym THE WEEKND, POST MALONE, KENDRICK LAMAR, ASAP FERG, RAE SREMMURD, BIG SEAN, MAEJOR, YOUNG THUG, KID INK, JORDAN HOLLYWOOD, SOULJA BOY, MACHINE GUN KELLY, ROCKY FRESH, THE NBHD, JADEN SMITH i wielu innych. W 2016 roku stworzył globalną kolekcję we współpracy z marką PUMA.

Michał jest współzałożycielem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz Klubu Brand Design (KBD). 

Drugi tytuł Hall of Fame trafia do Bartłomieja Ignaciuka i Maćka Kowalczuka

Bartłomiej Ignaciuk urodził się w 1972 r. Ukończył ASP w Gdańsku na Wydziale Malarstwa i Grafiki. Od 1999, do 2004 Art director w Agencji DMB&B, D’Arcy i G7. Od 2003 do 2007 wraz z Maciejem Kowalczukiem tworzył reżyserski duet ChukChuk. Duet znalazł się w gronie najbardziej obiecujących reżyserów branży reklamowej Saatchi&Saatchi New Directors Showcase w Cannes w 2003 roku.Zajmuje się reżyserią reklam, teledysków, seriali i filmów fabularnych.Wielokrotny Laureat festiwalu KTR w kategoriach  reżyseria oraz ilustracja książkowa. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bartek to reżyser i scenarzysta, autor takich projektów fabularnych jak seriale „Usta Usta”, „Reguły Gry”, „Wielka Woda”, „Pati” i „Pati II” oraz filmów „Podatek od Miłości” i nadchodzącej „Wielkiej Warszawskiej”. Jako scenarzysta współtworzył m.in. „Belfra 2” i „Pati”, a także przygotował adaptację „Wielkiej Warszawskiej”. Jego filmy i seriale zdobywały uznanie publiczności oraz branży – od Grand Prix festiwalu Quest Europe i nagrody publiczności w Koszalinie, po Orła i Telekamerę za „Wielką Wodę”. Ma w dorobku również nagradzane projekty graficzne, w tym wyróżnienia na Bologna Ragazzi Award i Deutscher Jugendliteraturpreis.

Maciek Kowalczuk to doświadczony reżyser. Wyreżyserował pierwszy w historii film dokumentalny o Robercie Lewandowskim, jednym z najlepszych napastników w dziejach futbolu. Film miał swoją premierę na Amazon Prime Video w 2023 roku. Maciek zawsze pracuje w pełnym skupieniu, zwracając uwagę na każdy detal, dzięki czemu jego prace są dopracowane do perfekcji. Specjalizuje się w emocjonalnie angażujących historiach, pełnych błyskotliwego poczucia humoru i wyrazistych postaci – to właśnie ludzie zawsze są na pierwszym planie jego twórczości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od lat współpracuje z wieloma międzynarodowymi markami i tworzy reklamy m.in. dla Allegro, ING, IKEA, Lion, Volkswagena, Opla, McDonald’s, MTV i wielu innych. Jego prace były nagradzane m.in. na Cannes Lions, Effie, Saatchi&Saatchi New Directors’ Showcase oraz KTR. Oprócz działalności reklamowej Maciek reżyseruje również filmy dokumentalne, seriale telewizyjne i rozwija projekty fabularne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Laureatami nagród poprzednich edycji Hall of Fame byli: Maciej Marasek, Tomek Bagiski, Piotr Sikora, Jarosław Sawko, Martin Winther, Przemysław Trust Truściński, Przemek Bogdanowicz, Kuba Pietrzak, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Sebastian Pańczyk, Marcin Mroszczak, Szymon Gutkowski, Paweł Kastory, Jarek Ziębiński, Darek Zatorski, Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Teresa Zielińska.

źródło: mat. prasowe

PS Nowe nazwiska w Hall of Fame. Zarząd KTR nagradza zasłużonych dla branży reklamowej