Fot. Media społecznościowe Jack in the Box
[W tegorocznej kampanii] Postanowiliśmy czerpać inspiracji z kultury, a jednocześnie sami chcieliśmy zaoferować odbiorcom coś od siebie. Zależało nam, aby w spocie zdać się na inteligencję naszych fanów, a takie podejście pozwoliło na łatwe włączenie naszego produktu do materiału video — tłumaczy Jeff O’Keefe, dyrektor kreatywny w agencji TBWAChiatDay LA, współtworzącej kampanię.
Zobacz również
Video towarzyszące promocji Monster Tacos nosi tytuł „Feeding Time” i zawiera elementy typowe dla halloweenowej scenografii: ciemne, zamglone ulice, kostiumy potworów, a także słynną w USA zabawę „Cukierek albo psikus”. Jednym z głównych bohaterów spotu jest powrót Free Angry Monster Tacos, który porywa nastolatki biorące udział w zabawie.
Za scenariusz krótkiego filmu odpowiedzialni są amerykańscy twórcy: Asha Michelle Wilson, Patrick Melton, Kara Lee Corthroni i Marcus Dunstan, który zajął się również reżyserią. Wszyscy filmowcy zdobywali doświadczenie m.in. podczas pracy nad „Piłą” i „American Horror Story 1984”.
Źródło: YouTube
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej niespodzianek od Jack in the Box
Krótkie formaty video, stanowiące trzon akcji reklamowej, już wkrótce zagoszczą naYouTube, kanałach sportowych, w mediach społecznościowych i stacji Paramount. W swoich działaniach sieć Jack in the Box postawiła na różnorodność i próbę dotarcia do maksymalnie dużej rzeszy odbiorców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poza kampanią digitalową sieć restauracji przygotowała jeszcze inne atrakcje dla klientów. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z aplikacji fast foodu, otrzymają dwie darmowe porcje tacos. Poza tym, od 21 października na ulicach Los Angeles pojawi się specjalna, halloweenowa ciężarówka, którą nieco później będzie można zarezerwować na imprezę.
PS Słodka oferta M&M’s na Halloween
W Halloweenową noc straszą różne duchy, upiory i inne potwory, ale dla wielu imprezowiczów nie może być nic bardziej przerażającego, niż brak M&M’sów w zapasie. Marka znalazła jednak rozwiązanie tego problemu. Jest nim organizacja dostawy słodkich pyszności.
PS2 Czy Polacy świętują Halloween? [Badanie]
31 października w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Havas Media Group postanowiło sprawdzić, jak naprawdę Polacy podchodzą do tej okazji – czy obchodzą ją i jaki jest ich stosunek do tego zwyczaju?