Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Hand Made agencją reklamową Volkswagena w Polsce

Hand Made wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Volkswagen w Polsce. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.
O autorze
0 min czytania 2014-02-14

Do zadań Hand Made należy opracowywanie strategii oraz przygotowywanie kreacji dla marki Volkswagen w kanałach ATL (m.in. telewizja), BTL, a ponadto obsługa salonów sprzedaży na obszarze kraju, realizacja projektów skierowanych do klientów flotowych i projektów związanych z usługami posprzedażowymi (VW After Sales).

„Agencja Hand Made zaprezentowała podczas przetargu świeże podejście strategiczno-kreatywne, wykazując się jednocześnie dużą dojrzałością i zrozumieniem charakterystycznego „języka komunikacji” Volkswagena” – podsumował Wojciech Tomaszkiewicz, Dyrektor Marki Volkswagen.

Hand Made rozpoczęła pracę z marką z początkiem roku 2014.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj